افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین بدون تبلیغات

فهرست مطالب

۲۵ راه برای افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین بدون تبلیغات

از آنجایی که مشتریان بیشتری نسبت به قبل به خرید آنلاین می پردازند، خرده فروشان باید سخت تلاش کنند تا مورد توجه قرار گیرند تا افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین برسند.

اگر بودجه ای برای تبلیغات ندارید چه؟ آیا شما محکوم به محو شدن در فضای آنلاین هستید؟

قطعا نه.

بیش از نیمی از مصرف کنندگان ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند. خبر عالی برای خرده فروشان آنلاین مانند شما، درست است؟

با رشد بازارهای آنلاین و انبوهی از انتخاب های موجود در دسترس مصرف کنندگان، جلب توجه مورد نیاز برای افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین و درآمد دشوار است.

امروز، من ۲۵ نکته افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین را به اشتراک می‌گذارم تا بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت جذب کنید—بدون صرف هزینه برای تبلیغات.

بهتر از همه، اجرای بسیاری از این نکات ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

مزایای استفاده از استراتژی های بدون پرداخت برای افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین چیست؟

بسیاری از بازاریابان بر استراتژی پولی فروشگاه آنلاین تمرکز می کنند زیرا فکر می کنند این تنها راه برای برتری بر برندهای بزرگ است، اما همیشه اینطور نیست.

با ورود ۹۵ درصد از ترافیک وب سایت به صفحه اول گوگل، تمام ترافیکی که می توانید به آن امیدوار باشید در آنجاست و منتظر است.

یکی از بارزترین مزایای استراتژی های افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین بدون پرداخت این است که برای هدایت ترافیک نیازی به سرمایه گذاری ندارید. شما دلار به دلار معامله نمی کنید. در عوض، شما در حال معامله زمان یا منابع برای فروش هستید.

مزیت دیگر تمرکز بر ترافیک بدون پرداخت برای افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین به معنای ساخت یک وب سایت بهتر و آسان تر است. بر اساس مطالعه ای که توسط وب سرویس آمازون انجام شده است، ۸۸ درصد از خریداران آنلاین به سایتی که تجربه بدی در آن داشته اند باز نمی گردند.

مقاله مرتبط  تجربه مشتری: تجزیه و تحلیل و اندازه گیری و بهبود تجربه مشتری

با وجود تمام گزینه های خرید تجارت الکترونیک، چرا این کار را انجام می دهند؟

ما کاملاً غرق در گزینه ها هستیم. آستانه اشتباهات و مشکلات تجربه کاربر کمتر و کمتر می شود.

در نهایت، تفکر خارج از چارچوب به ایجاد یک تجارت واقعی با پتانسیل طولانی مدت کمک می کند. با تبلیغات پولی، به محض اینکه بودجه خود را قطع کنید، ترافیک شما به شدت کاهش می یابد و نمی توانید به افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین برسید.

سئو، بازاریابی ایمیلی و تجربه در صفحه، استراتژی های بلندمدتی هستند که به مرور زمان نتیجه می دهند.

۲۵ استراتژی تجارت الکترونیک برای افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین (بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات!)

به طور کلی فروش در فروشگاه های آنلاین سال به سال به طور پیوسته افزایش یافته است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت نشان نمی دهد. تا سال ۲۰۲۵، فروش تجارت الکترونیک می تواند به ۷۴۰۰ میلیارد دلار برسد. 

در اینجا برخی از نکات تجارت الکترونیکی وجود دارد که می توانید از امروز برای جذب ترافیک بیشتر به سایت خود استفاده کنید.

۱٫ یک برنامه ارجاع را شروع کنید

سرنخ هایی که از ارجاعات به دست می آیند با نرخ ۳۰ درصد بالاتر از هر روش بازاریابی دیگر تبدیل می شوند. اگر برنامه ارجاعی برای افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین خود ندارید، هیچ وقت برای شروع دیر نیست.

به خاطر داشته باشید، لازم نیست مفصل باشد. 

افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین

برای مثال GetResponse را در نظر بگیرید. برای هر شخصی که به نرم افزار ارجاع می کنید، ۳۰ دلار اعتبار در حساب کاربری دریافت می کنید.

به ازای هر مشتری که برای شما می آورند، چیزی ارزشمند به مشتریان فعلی ارائه می دهید. به همین سادگی!

برای شروع، یک پلت فرم برنامه ارجاع پیدا کنید، سپس از این نکات برای هدایت ثبت نام استفاده کنید.

۲٫ وبلاگ خود را بسازید

گوگل بیش از ۹۲ درصد از بازار جستجو را کنترل می کند، به این معنی که اگر می خواهید ترافیک داشته باشید، باید روی سئو سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری در وبلاگ و ارائه محتوای ارزشمند یکی از بهترین نکات تجارت الکترونیکی است که می توانم ارائه دهم.

به طور منظم شروع به تولید محتوا کنید، یا باید شخصی را استخدام کنید یا همه چیز را خودتان بنویسید. من گواه قطعی می دهم که این استراتژی کار می کند.

اگر در حال حاضر وبلاگی در وب سایت فروشگاه آنلاین خود ندارید، راه اندازی آن آسان است. 

۳٫ تجربه روی صفحه را بهبود بخشید

گوگل به وضوح نشان می دهد که تجربه روی صفحه یکی از مهم ترین عواملی است که آنها هنگام تعیین اینکه آیا یک سایت باید رتبه بندی شود به آن توجه می کنند.

تجربه روی صفحه به این موارد اشاره دارد (اما محدود به موارد زیر نیست):

برای استفاده از این نکات برای افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین، با اجرای گزارش های لینک شده در بالا شروع کنید. گوگل نکات و استراتژی هایی را برای بهبود تجربه خود در صفحه به شما ارائه می دهد.

بهبود این عوامل به افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین شما کمک می کند زیرا سایت شما از نظر گوگل بهتر به نظر می رسد و حرکت برای کاربران آسان تر است و همین امر باعث می شود آنها دوباره بازگردند.

۴٫ یک لیست ایمیل بسازید

مشتریان مکرر ۶۷ درصد بیشتر از مشتریان جدید خرج می کنند و یکی از بهترین راه ها برای بازگرداندن آنها، ایجاد یک لیست ایمیل است.

چرا؟

شما قبلاً با آنها اعتماد کرده اید، و آنها می دانند که چه چیزی باید ارائه دهید.

به این مثال از Birchbox نگاهی بیندازید:

افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین

ارائه یک کد تبلیغاتی منحصربه‌فرد مشتریان را تشویق می‌کند که برگردند و باعث می‌شود پیشنهاد منحصر به فرد به نظر برسد و انگار چیزی را دریافت می‌کنند که برای همه در دسترس نیست.

برای ایجاد یک لیست ایمیل، این استراتژی ها را امتحان کنید:

  • برای کاربرانی که در لیست ایمیل شما ثبت نام می کنند، تخفیف کوچکی (۱۰ تا ۱۵ درصد) ارائه دهید.
  • با تبلیغ محصولات جدید فقط در لیست ایمیل خود، فهرست خود را منحصر به فرد کنید.
  • برای تشویق فالوورها به ثبت نام، تیزرهایی را در مورد اعلامیه ایمیل آینده در رسانه های اجتماعی منتشر کنید.

۵٫ مشترکین ایمیل را دوباره هدف گذاری کنید

هنگامی که یک لیست ایمیل تهیه کردید، می خواهید کاربران را بر اساس رفتار در سایت هدف گیری مجدد کنید. هدف گذاری مجدد، در این مورد، به معنای ارسال ایمیل به شخصی است که به کسب و کار شما علاقه نشان داده است اما اقدامی را که انتظارش را داشتید انجام نداده است. (همچنین می‌توان از آن برای تبلیغات پولی استفاده کرد، اما در این مورد، ما استراتژی‌های بدون پرداخت را پوشش می‌دهیم.)

ایمیل‌های سبد خرید رها شده یکی از موثرترین راه‌ها برای اهرم هدف‌گذاری مجدد ایمیل هستند. در واقع، آنها مسئول بازیابی تقریباً ۳۰ درصد سبد های رها شده هستند.

همچنین می توانید محصولات پیشنهادی مربوط به خرید قبلی را برای مشتریان فعلی ارسال کنید. همانطور که قبلاً توضیح دادیم، جستجوی مشتریانی که از قبل دارید آسان تر از یافتن مشتریان جدید است.

در اینجا یک راهنمای سریع برای هدف قرار دادن مجدد مشترکین ایمیل شما آورده شده است:

  • به دنبال راه هایی برای هدف قرار دادن مجدد کاربران در پلتفرم ایمیل مارکتینگ خود باشید. به عنوان مثال، MailChimp یک راهنمای ایمیل ریتارگتینگ دارد که کاربران خود را در این فرآیند راهنمایی می کند.
  • ابتدا ساده ترین کمپین های هدف گیری مجدد را اجرا کنید. به طور کلی، ایمیل های سبد خرید رها شده و محصولات توصیه شده برنده آسانی هستند.
  • سایر کمپین‌های هدف‌گیری مجدد را آزمایش کنید تا ببینید چه کار می‌کند. به عنوان مثال، یک هفته یا بیشتر پس از خرید نظرات خود را بخواهید یا مجموعه جدیدی را پیشنهاد دهید.

۶٫ CTA های خود را بهینه کنید

تنها حدود دو درصد از ترافیک وب شما در اولین بازدید تبدیل می شود، بنابراین گرفتن آدرس های ایمیل از طریق CTA بسیار مهم است.

شما باید کمی آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند. حتی چیزی به سادگی رنگ دکمه CTA شما می تواند تفاوت ایجاد کند.

 

افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین

به عنوان مثال، Performable دریافت که تغییر دکمه CTA از سبز به قرمز، نرخ تبدیل آنها را ۲۱ درصد افزایش می دهد.

دکمه های CTA و عبارت های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و آنها را با استفاده از تست A/B در کنار هم آزمایش کنید.

با این حال، به رنگ ها بسنده نکنید. شما همچنین می توانید CTA خود را آزمایش کنید:

  • متن
  • جایگاه
  • نوع/اندازه فونت
  • جمله تصاویر
  • صفحه فرود
  • پیشنهاد

۷٫ فرآیند پرداخت خود را بهبود بخشید

نزدیک به ۷۰ درصد مردم سبد خرید خود را رها می کنند. این می تواند به دلیل هزینه های پنهان، هزینه های حمل و نقل، مراحل بسیار زیاد و تجربه کلی ضعیف باشد. بهترین نکات تجارت الکترونیک مبتنی بر کاری است که در حال حاضر انجام می‌دهید، و فرآیند پرداخت مکانی عالی برای شروع است.

در حالی که مردم راحت تر از هر زمان دیگری خرید آنلاین دارند، انتظارات بالایی نیز از این فرآیند دارند. چگونه روند را بهبود می دهید؟ اینجا نکاتی وجود دارد:

  • از شر هزینه های پنهان خلاص شوید و در مورد قیمت گذاری پیش قدم باشید.
  • هزینه های حمل و نقل را در مراحل اولیه به اشتراک بگذارید.
  • تعداد کلیک برای تبدیل را محدود کنید.

افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین

 

Scandiweb یک مطالعه موردی عالی از مراحل برای بهبود تجربه پرداخت خود انجام داد. نیازی نیست تا این حد پیش بروید، اما این یک استراتژی تجارت الکترونیک هوشمند است که می‌توان آن را بدون توجه به اینکه چقدر بزرگ یا کوچک تصمیم به انجام آن دارید، اجرا کرد.

۸٫ یک برنامه پاداش ایجاد کنید

بریم سراغ ۸امین افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین.  وایت پیپر آلتفلد نشان می دهد که هنگام فروش به یک مشتری موجود، احتمال بسته شدن آن فروش تا ۷۰ درصد است.

موثرترین راه برای بازگرداندن مشتریان چیست؟ برنامه های وفاداری!

پاداش دادن به مشتریان برای بازگشت و تجارت مجدد با شما یک استراتژی درخشان و جاودانه است.

به عنوان مثال Sephora را در نظر بگیرید.

افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین

 

به ازای هر دلار خرج شده، یک دلار پاداش دریافت می کنید. هرچه بیشتر خرج کنید، واجد شرایط دریافت جوایز بیشتری هستید، از جمله تخفیف و ارسال رایگان. وقتی به این شکل تجزیه می شود بسیار ساده است، اما قسمت سخت آن ارائه یک برنامه پاداش هوشمند است.

برای راه اندازی یک برنامه پاداش موثر، باید:

  • ببینید سودآورترین مشتریان شما چه چیزی مشترک دارند (محل، محصولات، علایق و غیره)
  • به داده ها نگاه کنید تا ببینید چه چیزی باعث خرید می شود. این به شما کمک می کند تا یک برنامه پاداش تنظیم کنید. آیا آنها حمل و نقل رایگان را دوست دارند؟ تخفیف ها؟ دسترسی زودهنگام به خطوط تولید جدید؟ از نظرسنجی استفاده کنید و از مشتریان بپرسید که آیا مطمئن نیستید.
  • برای پیاده سازی برنامه خود به دنبال ابزارها و افزونه های پاداش و وفاداری تجارت الکترونیک باشید. امیدوارم از ۸ امین راه افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین لذت برده باشید.

۹٫ لینک های داخلی را به سایت خود اضافه کنید

من قبلاً به SEO اشاره کرده ام، اما این مرحله بر لینک داخلی در وب سایت تجارت الکترونیک شما متمرکز است. چگونه می تواند باعث افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین شود؟

سایت‌هایی که لینک داخلی مناسبی ندارند به اندازه سایت‌هایی که دارای استراتژی ایجاد لینک قوی هستند رتبه بالایی ندارند.

افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین

 

با ایجاد یک وب از لینک ها در سایت خود، به گوگل می گویید که منبع بسیار خوبی برای آنچه مردم می خواهند بخرند هستید و دانش زیادی در هر زمینه ای که در آن می فروشید دارید. این باعث بهبود تجربه کاربر می شود. در حالی که ارزش خود را برای گوگل بهبود می بخشد.

در اینجا چند نکته برای افزودن لینک های داخلی وجود دارد:

  • صفحات هاب را شناسایی کنید. اینها صفحات مهمی هستند که می دانید کاربران شما می خواهند ببینند. پیوندهایی را در جایی که منطقی است به این صفحات اشاره کنند اضافه کنید.
  • به محصولات مرتبط در صفحات محصول خود لینک دهید. اگر چادر می فروشید، برای مثال به سایر وسایل کمپینگ لینک دهید.
  • از “breadcrumbs” در مسیریابی استفاده کنید تا به کاربران کمک کنید تا به سرعت به صفحات اصلی برگردند.
  • از انکرتکست با درک آسان استفاده کنید، مانند این: در اینجا اطلاعات بیشتری درباره بهترین شیوه های لینک داخلی وجود دارد. واضح است که اگر روی متن هایلایت شده کلیک کنید چه چیزی دریافت خواهید کرد.

خب بریم سراغ ۱۰ امین راه افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین.

۱۰٫ در شبکه های اجتماعی فعال شوید

نود و یک درصد از مردم حداقل یک بررسی را قبل از خرید مطالعه می کنند. مکانی عالی برای دریافت نظرات بسیاری از مشتریان کجاست؟

شبکه های اجتماعی البته.

آیا از شبکه های اجتماعی برای افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین خود استفاده می کنید؟

اگر چیزی مثبت یا منفی در مورد کسب و کار شما داشته باشند، از آن به عنوان مکانی برای فرود مشتریان استفاده می کنید؟

شما باید هر دو کار را انجام دهید زیرا به مشتریان نشان می دهد که یک تجارت واقعی با افراد واقعی هستید و نه فقط یک برند.

۱۱٫ چت را در وب سایت خود وارد کنید

شما باید در کنار مشتریان خود باشید. شصت درصد از مردم می خواهند در طول فرآیند فروش با شخصی ارتباط برقرار کنند.

به یاد دارید که یک بار در یک مغازه بودید و برای یافتن چیزی کمک می خواستید، اما راه می رفتید و کسی را پیدا نمی کردید که به شما کمک کند؟

اون چه حسی بهت داد؟؟ بی اهمیت؟

همانطور که مردم به تجارت الکترونیک روی می آورند، انتظار دارند همان تجربه خدمات مشتری را که حضوری دارند، داشته باشند. این بدان معناست که شما باید برای پاسخ به سوالات و کمک در طول فرآیند فروش در دسترس باشید.

نرم افزارهای چت زنده زیادی برای ساده کردن این فرآیند وجود دارد. استفاده از اتوماسیون ربات چت، که قبل از اتصال کاربران به یک شخص زنده به سؤالات رایج پاسخ می دهد، می تواند آن را مقرون به صرفه تر کند.

۱۲٫ روی ارزش اولیه تمرکز کنید

استراتژی تجارت الکترونیک شما نمی تواند حول محور شما بچرخد که از مشتریان خود بخواهید کارهایی را انجام دهند بدون اینکه آنها احساس کنند که بیشترین استفاده را برای زمان و پول خود دارند.

یک مثال عالی از این امر بازاریابی ایمیلی است. همه ما می دانیم که اگر انتظار داشته باشیم کسی ایمیل خود را به ما بدهد، به آهنربای لید نیاز داریم، درست است؟

ما به نقطه ای می رسیم که فقط ارائه یک محصول برای فروش کافی نیست.

برای افزایش فروش باید حمل و نقل رایگان، آزمایشات رایگان، حمل و نقل سریع، پیشنهادات جایزه و نامه های دست نویس ارائه دهید.

هر آنچه را که تصمیم به ارائه دارید، مطمئن شوید که از قبل مشخص است چه چیزی ارائه می‌دهید تا مردم بتوانند قبل از کلیک کردن برای خرید، ارزش آن را ببینند.

این به سایر بخش‌های سایت شما نیز گسترش می‌یابد، مانند:

  • صفحات محصول
  • صفحات فرود
  • CTA ها
  • پست های رسانه های اجتماعی

۱۳٫ صفحات محصول خود را با تمرکز بر مزایا و نه ویژگی ها بهبود دهید

ممکن است به دلیل توضیحات ضعیف محصول، پول زیادی از دست بدهید.

آیا می خواهید یک راه حل آسان را بدانید؟

همانطور که در مورد یک ویژگی می نویسید، به مزایای آن برای مشتریان فکر کنید و آن را در متن خود متمرکز کنید.

به این مثال از ژیلت نگاه کنید:

افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین

هر ویژگی به یک مزیت گره خورده است.

آنها فقط توضیح نمی دهند که چه کاری انجام می دهد. این یک تیغ است، ما می دانیم که چه کاری انجام می دهد، اما آنها توضیح می دهند که چه احساسی در شما ایجاد می کند.

در اینجا چند راه دیگر برای بهبود صفحات محصول شما وجود دارد :

  • به هم ریختگی را کاهش دهید تا کاربران بتوانند به راحتی روی موارد مهم تمرکز کنند.
  • از فراخوان‌های عملی واضح و مختصر استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان بگویید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهند.
  • سرعت صفحه خود را بررسی کنید
  • از عکس های محصول با کیفیت بالا استفاده کنید.
  • برای ایجاد اعتماد مشتری، اثبات اجتماعی را اضافه کنید.

۱۴٫ اجرای ویدیو

هشتاد و هفت درصد از بازاریابان ویدیو می گویند که ویدیو به افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین به وب سایت آنها کمک کرده است.

اگر ویدیوها را در صفحات محصول خود جاسازی نمی کنید، باید همین الان شروع کنید.

مقاله مرتبط  بازاریابی ویدیویی (ویدیو مارکتینگ) : راهنمای کامل بازاریابی ویدیویی

۱۵٫ محتوای تولید شده توسط کاربر را اضافه کنید

۸۰ درصد از مردم می گویند محتوای تولید شده توسط کاربر بر تصمیم خرید آنها تأثیر می گذارد.

افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین

محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند به سادگی گرفتن تصویری از یک محصول در حال استفاده باشد که بازبینی کننده آن را ترک کرده و آن را در وب سایت شما قرار دهد.

مردم وقتی می بینند که دیگران از محصولات شما لذت می برند، بیشتر به شما اعتماد می کنند. در اینجا چند راه دیگر برای استفاده از UGC وجود دارد:

  • نظرات را به صفحات محصول اضافه کنید.
  • یک هشتگ برند ایجاد کنید و از کاربران بخواهید محصولات مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند.
  • تصاویر محصول از کاربران را در پایین وب سایت خود قرار دهید.

۱۶٫ پرسونای های مشتری را درک کنید

اگر نمی دانید پرسونای مشتری چیست، می توانید یکی از ساده ترین نکات تجارت الکترونیک را از دست بدهید.

پرسونای خریدار چیست ؟

این اساساً نماینده ای از مشتری شماست. چه کار می کنند؟ چگونه عمل می کنند؟ آنها چگونه فکر می کنند؟ چه چیزی باعث می شود آنها کلیک کنند؟

اگر در تجارت الکترونیکی خود آواتار خاصی ندارید که برای آن بازاریابی می کنید، به طور بالقوه پول روی میز باقی می گذارید.

۱۷٫ از سیگنال های اعتماد استفاده کنید

طبق TrustedSite، عدم مشروعیت کسب و کار باعث رها شدن ۵۰ درصد از سبد خرید می شود.

وقتی می گوییم مشروعیت از چه حرف می زنیم؟

 

افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین

اعتماد.

وقتی کسی در فرآیند خرید کار می کند، ممکن است احساس ناراحتی کند. آیا شما یک سایت واقعی هستید یا کلاهبرداری؟ آیا کیفیت با انتظارات آنها مطابقت دارد؟

چگونه از بی اعتمادی جلوگیری می کنید؟

سیگنال های اعتماد را به فرآیند اضافه کنید. این شامل:

  • نشان ها
  • تاییدیه های شخص ثالث
  • نظرات مشتریان
  • توصیفات
  • HTTP

افزودن ویدیویی از خود یا شخصی که در آن کسب و کار است، راه عالی دیگری برای نشان دادن به مشتریان است که یک کسب و کار واقعی هستید.

۱۸٫ پیشنهاد ارسال رایگان

در اینجا آماری وجود دارد که می تواند درآمد تجارت الکترونیک شما را به شدت تغییر دهد: ۶۶ درصد از مصرف کنندگان انتظار ارسال رایگان برای هر خرید آنلاین را دارند.

این افراد از شما انتظار دارند که هزینه حمل و نقل محصولاتشان را صرف نظر از اینکه چقدر هزینه می کنند، بپردازید. می توانید از آمازون برای آن تشکر کنید.

با این اوصاف، ارائه حمل و نقل رایگان آنگونه که فکر می‌کنید درآمدزایی نیست. به عنوان یک امتیاز اضافی، اگر همه چیزهای دیگر را به درستی در این لیست انجام دهید، احتمالاً آن مشتری را برای خود تضمین کرده اید.

چند راه وجود دارد که می‌توانید حمل و نقل رایگان را برای شما مفید کنید:

  • قیمت های خود را افزایش دهید تا هزینه حمل و نقل را پوشش دهید، سپس آن را «رایگان» کنید.
  • ارسال رایگان را به عنوان پاداش برنامه وفاداری ارائه دهید.
  • در ازای ارسال رایگان یک آدرس ایمیل بخواهید.
  • فقط برای خریدهای بالای مقدار مشخصی، ارسال رایگان ارائه دهید.

۱۹٫ اطلاعات کاربر را ایمن نگه دارید (و مطمئن شوید که مشتریان شما آن را می دانند)

این نکته تجارت الکترونیک با سیگنال های اعتماد همراه است، اما به خودی خود مهم است.

سایت‌های فروشگاه های آنلاین داده‌های زیادی را در مورد مشتریان خود جمع‌آوری می‌کنند، از جمله اقدامات در محل، اطلاعات بانکی یا کارت، آدرس‌ها و احتمالاً حتی شماره‌های تامین اجتماعی در وب‌سایت شما.

برای محافظت از این اطلاعات چه می کنید؟

در اینجا چند راه برای ایمن نگه داشتن اطلاعات مشتری آورده شده است:

  • دارای گواهینامه SSL
  • پیگیری تمام سفارشات
  • نیاز به رمزهای عبور قوی
  • مطمئن شوید که ذخیره سازی داده های شما رمزگذاری شده است

اطمینان حاصل کنید که به مشتریان خود اطلاع می دهید که همه این کارها را انجام می دهید. وقتی از آنها می‌خواهید اطلاعات حساس را وارد کنند، تمام مراحلی را که برای محافظت از داده‌های آنها انجام می‌دهید، درج کنید.

۲۰٫ از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید

اینفلوئنسر مارکتینگ زمانی است که با یک برند یا تأثیرگذار دیگر جفت می‌شوید تا به آنها کمک کنید محصولات شما را تبلیغ کنند.

این مورد را اغلب در پلتفرم هایی مانند اسنپ چت، تیک تاک و اینستاگرام مشاهده می کنیم.

 

با رشد بازار اینفلوئنسر مارکتینگ به ۱۶٫۴ میلیارد در سال ۲۰۲۲ ، پتانسیل وجود دارد.

شروع کنید به اینفلوئنسرها در جایگاه خود و ببینید که آیا آنها تأییدیه می فروشند یا خیر. برای آزمایش محصولات رایگان برای آنها ارسال کنید.

Dan-Os Seasoning یک داستان موفقیت بزرگ در TikTok است و اکنون اینفلوئنسرها در سراسر پلتفرم از آن در ویدیوهای آشپزی خود استفاده می کنند. 

خب بریم سراغ ۲۱ امین راه افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین

۲۱٫ تحقیق، تست و پیوت

در این مرحله، شما ۲۰ نکته افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین را مطالعه کرده اید. همه اینها به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید و با نرخ بالاتری تبدیل کنید.

اگر می خواهید موفق شوید، باید این استراتژی ها را اجرا کنید. با این حال، همه استراتژی ها برای هر برندی کارساز نیستند. یا ممکن است کار کنند، اما با رویکردی متفاوت.

به عنوان مثال، یک وب سایت مد تجارت الکترونیک ممکن است با استفاده از اینفلوئنسرها نتایج بهتری نسبت به یک شرکت تجارت الکترونیک تولید B2B داشته باشد.

تنها راه برای دانستن این است که تحقیق، آزمایش، و پیوت را مد نظر قرار دهیم. اگر چیزی برای مخاطبان شما کار نمی کند، چیز جدیدی را امتحان کنید. این تنها راه برای ادامه رشد است.

۲۲٫ احساس فوریت ایجاد کنید

بازدیدکنندگانی که سایت شما را بدون خرید ترک می کنند، به ندرت فروش را کامل می کنند.

فوریت دلیل قانع کننده ای برای تکمیل خرید در حال حاضر ارائه می دهد.

شاید «اکنون اقدام کن! مقدار کم است!» یا “اکنون برای ارسال رایگان بخرید!” یا “این یک پیشنهاد زمان محدود است!”

شما می توانید از زوایای مختلف به آن نزدیک شوید، به شرطی که احساس “این را از دست ندهید” در بازدیدکننده شما ایجاد شود.

به این مثال از American Apparel نگاه کنید:

در همان جا با فونت قرمز، آنها به خریداران هشدار می دهند که در شرف تمام شدن این کالا هستند.

راه های زیادی برای ایجاد فوریت از طریق انحصار و FOMO وجود دارد، از جمله:

  • از پنجره های بازشو برای نشان دادن سایر کاربرانی که خرید کرده اند استفاده کنید.
  • ایمیل های “آخرین فرصت” را ارسال کنید.
  • یک تایمر سبد خرید اضافه کنید.
  • نمایش موجودی محدود (مانند پوشاک آمریکایی.)

۲۳٫ مشتریانی که دارید را افزایش دهید

بسیاری از فروشگاه‌های کوچک‌تر آنلاین یکی از در دسترس‌ترین سلاح‌های فروش زرادخانه خود را نادیده می‌گیرند: افزایش فروش.

این تصور غلط وجود دارد که ارزش تلاش را ندارد، اما اینطور نیست.

افزایش فروش می تواند میانگین ارزش سفارش را افزایش دهد که در طول زمان افزایش می یابد.

در اولین سالی که آمازون افزایش فروش را روی پلتفرم خود آزمایش کرد، فروش را ۳۵ درصد افزایش داد.

در اینجا چند راه برای افزایش فروش وجود دارد:

  • بخش های محصول مرتبط را در صفحات محصول ارائه دهید.
  • پیشنهاد محصولات در صفحه پرداخت
  • ارسال رایگان برای سفارش های بیش از مبلغ مشخص، مثلاً ۲۵ یا ۵۰ دلار، ارائه دهید

۲۴٫ محصولات جدید را راه اندازی کنید

به گفته نیلسن، ۶۳ درصد از خریداران زمانی که تولیدکنندگان محصولات جدید ارائه می دهند، آن را دوست دارند. این برای شما به عنوان صاحب فروشگاه آنلاین چه معنایی دارد؟

شما باید محصولات جدید را راه اندازی کنید و به طور مرتب در صنعت خود نوآوری کنید. بهترین نکته افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین که می توانم به شما ارائه دهم این است که بر ایجاد تفاوت برای مردم تمرکز کنید.

ببینید رقابت در حال انجام چه کاری است و راه هایی را بیابید که می توانید آن را به سطح بعدی ببرید.

اگر محصولات خود را تولید نمی کنید، هنوز راه هایی برای نوآوری وجود دارد.

به عنوان مثال، اگر محصولات بهبود خانه را می فروشید، شاید بتوانید راهی برای بسته بندی چندین مورد با هم پیدا کنید؟ حتی می توانید یک جعبه اشتراک بسته نرم افزاری ایجاد کنید.

۲۵٫ پول خود را در جای دیگری خرج کنید

در حالی که کل این لیست از نکات افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین بر چگونگی «نباید» خرج کردن پول متمرکز است، شاید بتوانید هر آنچه را که برای تبلیغات پولی خرج می‌کنید بردارید و در جای دیگری خرج کنید.

آن را صرف برون سپاری محتوای وبلاگ با کیفیت بالا، استراتژی سئو یا بازاریابی تأثیرگذار کنید.

هر کسب و کاری باید بودجه بازاریابی داشته باشد صرف نظر از اینکه چقدر بزرگ یا کوچک است. اگر در حال حاضر برای تبلیغات پولی خرج می کنید، به این فکر کنید که با این بودجه چه کارهای دیگری می توانید انجام دهید و گزینه های پولی دیگر را آزمایش کنید.

نکات افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین سوالات متداول

چگونه می توانم افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین خود را به سرعت افزایش دهم؟

رسانه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ دو سریع ترین راه برای به دست آوردن ترافیک بیشتر در تجارت الکترونیک هستند. روش های دیگر مانند سئو بیشتر یک راه حل بلند مدت هستند.

چند درصد از ترافیک فروشگاه آنلاین من باید از منابع غیر پولی باشد؟

در سال‌های گذشته، ترافیک ارگانیک بالاترین نرخ تبدیل را داشت فقط به این دلیل که مردم شما را به طور طبیعی پیدا می‌کنند. این بدان معناست که شما احتمالاً راه حلی برای مشکلی هستید که بازدیدکننده دارد. هرچند تعیین عدد دقیق در این مورد دشوار است زیرا هر کسب و کاری متفاوت است. با این حال، اگر استراتژی شما اجازه دهد، با هیچ چیز جز ترافیک پولی نمی توانید موفق شوید.

چگونه می توانم افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین خود را پیگیری کنم؟

راه های زیادی برای ردیابی ترافیک تجارت الکترونیک وجود دارد. می توانید از داشبورد کنسول جستجوی گوگل سایت خود و همچنین ابزارهایی مانند SimilarWeb و Ahrefs استفاده کنید.

ترافیک ارگانیک به یک وب سایت تجارت الکترونیک چیست؟

ترافیک ارگانیک بازدیدکنندگان وب سایتی هستند که سایت شما را بدون استفاده از تبلیغات پولی و اغلب با جستجو در سایت هایی مانند گوگل یا بینگ پیدا می کنند.

نتیجه گیری: افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین

با خواندن این ۲۵ نکته تجارت الکترونیکی، کدام یک بیشتر مورد توجه شما قرار گرفت؟ آیا احساس می کنید برای هدایت ترافیک به فروشگاه خود مجهزتر هستید؟

مهمترین چیزی که باید درک کنید این است که لازم نیست همه این کارها را به طور کامل انجام دهید، فقط باید به تدریج آنها را اجرا کنید تا نتیجه را ببینید.

 شاید شما به سادگی نیاز به افزایش محتوای وبلاگ یا به روز رسانی فرآیند پرداخت خود داشته باشید. بسیاری از این تغییرات را می توان در چند روز یا چند هفته تکمیل کرد.

با تمام این نکات و ترفندهایی که در دسترس شماست، احتمالات بی پایان هستند.

برخی از راه‌های افزایش ترافیک فروشگاه های آنلاین بدون صرف هزینه برای تبلیغات چیست؟

مقاله مرتبط  مشاوره دیجیتال مارکتینگ
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

دیدگاهی بنویسید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.