پست های وبلاگ

ارتباطات دهان به دهان در شبکه های اجتماعی

مردم امروزه به تبلیغات تجاری کمتر اعتنا می کنند و بیشتر به دنبال نظر دیگران درباره محصولات و خدماتی که ما به آنها عرضه می کنیم، هستند. ارتباطات غیررسمی مرتبط

ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﻧﻮﻳﻦ

ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﻧﻮﻳﻦ در بهبود ﻛﺴﺐ و ﻛﺎر‬

‫ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﻳﻜﻲ از اﺑﺰارﻫﺎي ﻣﻬﻢ و ﻛﺎرﺑﺮدي در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﺴﺐ و ﻛﺎر ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ‪ .‬ﺷﺮﻛﺖﻫﺎ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ نوین ﻫﻤﻮاره در ﺟﺴﺖ و‬ ‫ﺟﻮي راهﻫﺎﻳﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺧﻮد را

سوشال مدیا

آماری که دیجیتال مارکترها باید درباره سوشال مدیا بدانند!!

از دیجیتال مارکترها پرسیده شده است که آنها چه سوال هایی دارند که به دنبال پاسخ آن ها هستند. “موثرترین تاکتیک های سوشال مدیاچیست؟” غالب ترین سوالی است که که

۸ آمار از بازاریابی، وب دیزاین و برندینگ برای کمک به اولویت بندی استراتژی رشد کسب و کار

در عصر دیحیتال، تاکتیک ها و استراتژی های رشد کسب و کار مداوم در حال تکامل است. الگوریتم ها، پلتفرم ها و تاکتیک و استراتژی ها مدام در حال تغییر

بازاریابی داده محور

بازاریابی داده محور چیست؟ افزایش نرخ بازگشت سرمایه در بازاریابی

 چطور از طریق بازاریابی داده محور به نرخ بالایی از بازگشت سرمایه در بازاریابی برسیم؟   آیا به بازاریابی داده محور علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید که چگونه