سه راه موثر برای نوشتن داستان برند

 نوشتن موثر داستان برند

 

آیا تا به حال حس کرده اید که محتوای یکسان و تکراری را در فضای دیجیتال همواره مشاهده می کنید؟

امروزه با توجه به آمار ۹۶% کسب و کارها از رسانه های دیجیتال استفاده می کنند و دیجیتال مارکتینگ از گذشته بسیار رقابتی تر  و اشباع شده است.

دیگر سوال این است که کسب و کار ما در اینستاگرام باشد یا نباشد در مقابل چگونه می توان برند خود را در میان همه برجسته کرد. در دنیای دیجیتال جدید سوال اینجاست که آیا روشی هست که ما برندمان را در این دنیای پر از برند، برجسته کنیم یا خیر؟ جواب این است به اصول برگردد!

کلید ساخت یک داستان برند معتبر آن است که از خودتان “چرایی” انجام کارهایی که در پس کسب و کار خود انجام می دهیم را بپرسیم.

به نقل از سایمون سینک “چرا” نیروی محرکه ای است که برای شرکت شما سازگاری و تداوم را به همراه می آورد مانند ستون و پایه های یک خانه در حالی که ممکن است محصولات و تکنیک های بازاریابی شرکت تغییر کند پایه باقی می ماند. برندهایی که می توانند هویت چرایی خود را شناسایی کنند و از آن به عنوان موضوع اصلی پیام رسان خود استفاده کنند می توانند از این طریق سر و صدا ایجاد کنند.

 

چندی است که به دیگران آموزش می دهیم و ما تعهد می دهیم که این جزیی از هسته اصلی هویت برندهاست. مردم نمی توانند این را ببیند که ، می توانیم که ، از اهداف خود پیروی می کنیم و این باعث ایجاد اعتماد و کنجکاوی خواهد شد.

پس چگونه “چرایی” تبدیل به سرمایه گذاری و درآمد می شود؟ موقع راه اندازی یک شرکت اینترنتی مدرن، هزاران ایده را امتحان کردم تا بفهمم که چه ایده ای در مورد گفتن داستان برند جواب می دهد در این نوشته تکنیک هایی که در مورد داستان برند جواب می دهند را به شما خواهم گفت.

مقاله مرتبط  داستان برند چیست؟ 20 کلید برای داستان برند

 

۱- ایجاد تجربیات آفلاین از یک نوع

 

کارهایی که شرکت های online یا e-commerce در رویداد های متناسب با کسب و کار خود می کنند و یا اسپانسر شیپ شدن در بسیاری از مسابقات و یا رویدادهای هنری و ورزشی و…

 

۲- مخاطبان خود را در ماموریت خود قرار دهیم

 

اگرشما کت و شلوار می فروشید و یا نرم افزار کامپیوتر، قرار دادن و درک کردن مشتریانتان در ماموریت خود در طولانی مدت باعث افزایش تعهد و وفاداری به برند می شود. وقتی مشتریان در رابطه با برند شما احساس خوب داشته باشند احتمال این که بیشتر با شما بمانند افزایش می یابد.

 

۳- در مورد برندینگ خود آگاه باشید

 

برندها دیگر نگران این که مشتریان خودشان را به صورت یک به یک هدف گذاری کنند؛ نیستند. آنها نمی خواهند با نقض حریم خصوصی آنها را خشمگین کنند.

کمپین های زیادی مثال هایی دراین بحث هستند که توانسته اند از اطلاعات مشتری به خوبی استفاده کنند و در بحث تبلیغات و برندینگ خود استفاده کنند و کمپین هایی که با داده های حسی است نتوانسته اند منظور خود را به مشتریان هدف خود برسانند.

شما هنوز هم می توانید از اطلاعات شخصی مشتریان با هدف قرار دادن خودشان استفاده کنید فقط اطمینان حاصل کنید که با احتیاط مثل اطلاعات شرکت خودتان از آن استفاده می کنند.

اگر می خواهید از این اطلاعات به صورتی در داستان برند خود استفاده کنید مطمئا چیزی با ارزش به مشتری پیشنهاد کنید.

به طور کلی استفاده از بازاریابی با دیجیتال برای برجسته کردن چیزی فراتر از صرفا کپی کردن استراتژی محتوای رقیبان شماست. اگر برند شما چرایی شما را پیدا کند و انتقال بدهد شما قادر خواهید بود یک حضور قوی در چشم انداز آنلاین خواهید داشت.

مقاله مرتبط  9 راه ساده بهینه سازی وب سایت برای تولید لید

یدگاه On سه راه موثر برای نوشتن داستان برند

دیدگاهی بنویسید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.