اگر جنگ میان زمین را ببرید، کل تیم می‌تواند برنده شود

نمونه کمپین تبلیغاتی
نمونه کمپین تبلیغاتی

نمونه کمپین تبلیغاتی آدیداس

سایت مدیر مگ نمونه کمپین تبلیغاتی را که می تواند برای فعالان و علاقه مندان این حوزه الهام بخش باشد را منتشر می کند. در این نوشته نمونه کمپین تبلیغاتی آدیداس را به بهانه جام جهانی ۲۰۱۸ برای شما آماده کرده ایم.

برای مشاهد نمونه کمپین تبلیغاتی قبلی می توانید روی لینک پایین کلیک بفرمایید:

نمونه کمپین تبلیغاتی  

در مقایسه با کمپین تبلیغاتی اصلی تلویزیونی آدیداس برای جام جهانی، که یک مسابقه پر سر و صدا و شلوغ را به نمایش گذاشت، کمپین تبلیغاتی کنونی آدیداس شیک تر و متمرکزتر است.

فیلم های مختلف تولید شده توسط آژانس Iris در طول ماه اخیر در مورد جام جهانی منتشر شده است، از جمله یک کمپین تبلیغاتی که در آن افسانه های فوتبال دیوید بکهام و زین الدین زیدان درباره استعداد، مو و مدال بحث و گفتگو کردند و در کمپین تبلیغاتی دیگری به داستان گابریل ژزوس برزیلی پرداخت.

آخرین فیلم شب قبل از بازی نیمه نهایی بین فرانسه و بلژیک نمایش داده شد و باز هم زیدان در آن حضور داشت، که درباره قواعد بازی در میان زمین و اینکه چگونه خطرناک ترین و حیاتی ترین منطقه بازی است توضیح داد، جایی که در آن رویاها ساخته می شوند و شکسته می شوند. این یک فیلم ساده است که در آن زیدان به آرامی با دوربین صحبت می کند، اما این کار تا حدی غافلگیر کننده است که می تواند حس هیجان و ترس را به شما منتقل کند. شاید این فیلم موفق بود – چون فرانسه بازی را برد.

مقاله مرتبط  نقش رنگ در طعم و مزه مواد غذایی

 

شناسنامه کمپین تبلیغاتی آدیداس
Date
Jul 11, 2018
Client 
Adidas
Agency 
Iris Worldwide
Creative Director 
Rachid Ahouiyek
TV Producer 
Michael Hanney
Group Account Director 
Ben Buchanan
Managing Partner 
Henry Scotland
Post Production 
Unit TV

منبع: AdAge

 

مدیر محتوا، مدیر سئو، زبانشناس و مترجم

دیدگاهی بنویسید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.