انواع کمپین های تبلیغاتی

انواع کمپین های تبلیغاتی
انواع کمپین های تبلیغاتی

در این مقاله مدیر مگ مروری بر انواع کمپین های تبلیغاتی خواهیم داشت.

Generic Ad

  • تاکید روی نوع محصول نسبت به برند
  • تاکید روی ارائه دهنده ی محصول ندارد به جای آن روی منابع کلی محصول و فوائد آن تمرکز دارد.

مثال:

انواع کمپین های تبلیغاتی

مقاله مرتبط  برنامه ریزی و طراحی کمپین های تبلیغاتی

Product Ad

  • تمرکز روی نمایش منافع و مزیت های محصولات قیمت ، ارزش و کارکرد محصول

انواع کمپین های تبلیغاتی

Brand Ad

  • تاکید روی برند محصول( ممکن است اشاره ای کوچک به محصول داشته باشد یا نه)
  • اساس Brand Ad  بر ساخت تصویر ذهنی برای برند می باشد برای کل محصولات پیشنهاد واجد ارزش با استفاده از ساخت تصویر ذهنی خوب برای برند.

انواع کمپین های تبلیغاتی

Range Ad

  • تبلیغ محدوده ی کامل از محصولات
  • تمام محصولات برند یک تبلیغ نمایش داده می شود.

انواع کمپین های تبلیغاتی

Corporate  Advertising

  • تبلیغ شرکت ( تولیدی ، خدماتی یا بازرگانی)
  • همچنین برای شرکت های مالی برای ارائه خدمات مالی جدید یا رونمایی از فرصت سرمایه گذاری جدید یا به دست آوردن مشتریان جدید

انواع کمپین های تبلیغاتی

Retail Ad

Co-operative

تبلیغات و پروموش هایی که در مدت محدود با پیشنهادات خاص از لحاظ قیمتی و یا خریدهایی با هدیه ارائه می شود.

Direct Response Ad

تبلیغات مستقیم از تولید کننده یا توزیع کننده بدون واسطه خرده فروش و عمده فروش

مثال: کفش های perfect steps

Public–Service Ad

(community service announcement (csa)   

  • یک تبلیغ غیرتجاری برای بالا بردن آگاهی مردم از یک مشکل خاص یا فرهنگی یا …

مثال: کمپین #قرار_ما  از شهرداری

یدگاه On انواع کمپین های تبلیغاتی

دیدگاهی بنویسید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.