بهترین تد تاک ها برای بازاریابان

 بهترین تدتاک بازاریابی

۸ تا از بهترین تد تاک ها برای بازاریابی

شانس خوبی است که که  امروز به  بهترین تد تاک بازاریابی  رسیده اید. تدتاک(فناوری، سرگرمی و طراحی) سخنرانیهای فوق العاده، کوتاه و تحریک کننده از سوی متخصصان آموزش، تجارت، علم، فناوری، خلاقیت و دیگر موارد در بیش از ۱۰۰ زبان است. از سال ۱۹۸۴، گفتگوهای TED مخاطبان رو به رشد و تاثیر گذار از بسیاری از رشته های مختلف راه به هم متصل کرده و افراد کنجکاوی را به خود جذب کرده است.

لپ تاپ خود را بیرون بیاورید، راحت باشید و به این هشت بهترین تد تاک بازاریابی در مدیر مگ را که مورد تبلیغات، برندینگ و رفتار مصرف کننده که شما برای بازنگری در بازاریابی خود نیاز دارید، گوش فرا دهید.

 

 

یکی از بهترین تد تاک بازاریابی متعلق به ست گادین است(بین علما اختلافه که ست گودینه یا ست گادین). هوگو چاوز، زاپاس و آل گور چه چیزی مشترک دارند؟ آنها قبایل را رهبری کردند! نویسنده و بازاریاب آمریکایی ست گودین، انفجار قبایل در عصر اینترنت را توضیح می دهد، زیرا او تکامل ایده ها را می بیند. گودین توضیح می دهد که تغییر در ایده هایی که در طول سال ها ایجاد شده، گسترش یافته و پیاده سازی شده اند و به همین دلیل قبایل مهم هستند. طبق گفته ی گودین، قبایل نیروی قدرتمندتری از نفوذ و تغییر است که به رهبری یونانیانی که به وضعیت موجود اعتقاد ندارند.

با اشاره به موفقیت The Beatles، TOMs و CD Baby، او اشاره می کند که ارتباط و رهبری اجزای قدرتمندی است که می تواند جهان را تغییر دهد. نویسنده داستان سرایی را ترکیب می کند و  از برخی استدلال های خوب  برای ساخت یک مورد برای یک روش بازاریابی جدید استفاده می کند.

در ۱۷ دقیقه، گودین به وضوح توضیح می دهد که چرا ما به پایان بازاریابی جامع رسیده ایم و چرا باید یاد بگیرید که قبایل را تشکیل می دهید و آنها را رهبری می کنید. و با ارائه قوی شما را به صفحه مانیتورتان می چسباند.

امی لاکود “بازاریاب اصلاحی” در مورد زمان خود در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) و آنچه که او درباره بازاریابی کاندوم های آموخته است صحبت می کند. در سخنرانی او، لاکود خاطر نشان می کند که با توجه به شیوع بالای HIV در DRC و عدم وجود یک زیرساخت بهداشت مناسب، سازمان های کمک کننده قرص های رایگان و ارزان برای مردم کنگو ارائه می دهند. با وجود هزینه کم، مصرف کنندگان کلیه ابزار های پیشگیری های عمومی را بیش از برند ارزان تر که توسط سازمان های کمک کننده ارائه می شدند، ترجیح می دادند. چه چیزی اشتباه پیش رفت؟ در کمتر از ۵ دقیقه،لاکود نشان می دهد که چرا شما باید مشتری خود را درک کنید اگر می خواهید محصول و یا خدمات خود را انتخاب کنید.

 استاد بازرگانی در بخش مدیریت در مدرسه کسب و کار کلمبیا و مدیر دانشکده مرکز کارآفرینی Eugene Lang ، شینا ایوانگار یک آزمایش با یک فروشگاه محلی انجام داد که انواع مختلفی از محصولات را ارائه داد. این فروشگاه دارای ۲۵۰ نوع خردل و سرکه، بیش از ۵۰۰ میوه و سبزیجات و ۷۵ نوع روغن زیتون است. با وجود ترافیک پا به فروشگاه، ایوانگار کشف کرد که تعداد کمی از افراد از جمله خود او چیزی را خریداری کرده اند. این بحث ۱۶ دقیقه ای که بر اساس تحقیقات گسترده ایوانگار در مورد اضافه بار انتخاب شده است، نشان می دهد که چرا گزینه های بیشماری از شما یک مسئله است، و پیشنهاد می دهد که تکنیک های ساده و اثبات شده ای که می توانید از آن برای عبور از این مانع یعنی انتخاب های زیاد استفاده کنید

کارآگاه مد و خرده فرهنگهای در حال ظهور، مالکوم گلادول، یک داستان جالب از فیزیکدان آمریکایی و محقق بازار Howard Moskowitz که چگونه هنجار آزمون برای یک فرمول واحد را شکست داد و بر این باور بود که تنوع واقعا ادویه زندگی است. گلادول در تدتاک خود توضیح می دهد چگونه Howard چهل و پنج نوع مختلف سس را مورد بررسی قرار داد و  که آمریکایی ها کدام نوع سس را بهتر می دانند. نتایج او کشف یک شکاف در بازار سس اسپاگتی و ساخت سس prego اسپاگتی برای او ۶۰۰ میلیون دلار به همراه داشت.

به عنوان مثال، با استفاده از صنایع غذایی Gladwell می گوید که هیچ راهی برای مقابله با مصرف کنندگان، قدرت داده ها و نحوه درخواست تجدید نظر به نیازهای مشتریان شما وجود ندارد.

اگر تا به حال فکر کرده اید که چرا بقال محلی شما دارای گزینه های زیادی برای هر محصول است، این بهترین تد تاک بازاریابی را تماشا کنید.

چند بار شما را به یک صفحه ۴۰۴ ضربه زده اید – و چه تعداد از آن زمان ها شما احساس کرده اید که توسط نام تجاری مورد علاقه خود مورد خیانت واقع شده اید؟ این سخنرانی کوتاه توسط رنی گلیسون، بازاریاب، نشان می دهد که چگونه از طریق طراحی، برندها می توانند صفحات ۴۰۴ را به مزیت خود، به جای ناراحت کردن و نا امید کردن بازدید کنندگان خود، تبدیل کنید. این بحث TED، خلاقیت در بازاریابی را شامل می شود و اشاره می کند که چرا کارهای کوچک را باید درست انجام دهیم و اینکه چگونه طراحی لحظات خوب برای برند ها را ایجاد می کنند.

 جاش لابر، متخصص اطلاعات کتاتی، در تدتاک خود که جزء  بهترین تد تاک بازاریابی است در بازار فروش مجدد کتانی به صورت کاملا عالی ارائه می دهد. با استفاده از نایک به عنوان کیس استادی،لوبر بازار فروش مجدد کتانی را برای پیشرفت تشریح می کند، نایک این استراتژی بازاریابی خود را در دست مصرف کنندگان قرار داده است. لابر همچنین استدلال می کند که با تضمین عرضه هرگز تقاضای را ایجاد نمی کند، نایک یک بازار را ایجاد می کند که کفش های خود را در خط مقدم فرهنگ مصرف کننده نگه می دارد و همچنان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب است. به گفته لابرر، این استراتژی نوآورانه به تقویت موقعیت نایک به عنوان یکی از موفق ترین برند های زنانه در جهان کمک کرده است.  لایبر در مورد توانایی نایک به شدت تحت تأثیر رفتار مصرف کننده بحث می کند. این صحبت تضمین شده است که شما می توانید بازاریابی را در یک نور متفاوت ببینید و ارزش کفش های کتانی را دوباره درک کنید.

 

در این بهترین تد تاک بازاریابی، مدیر اجرایی تبلیغات انگلیسی روری ساترلند بینندگان را از طریق اینکه چگونه تبلیغات با تغییر درک ما، به جای خود محصول ارزش می بخشد، می بیند.از فردریک از شرکت کوکاکولا، ساترلند بررسی می کند که چگونه بازاریابی به شیوهای که مشتریان محصولات و خدمات را درک می کنند،تاثیر می گذارد.. بحث ساترلند یک دوره کوتاه و مرتبط است که چرا ادراک، ارزش ذاتی و برداشت ها برای نام برند مهم هستند.

دن کوبلی، مدیر سابق تبلیغات بازاریابی گوگل، شباهت بین فیزیک و بازاریابی را مورد بحث قرار می دهد. کوبلی با استفاده از قانون نیوتن، روش علمی و قوانین ترمودینامیک ثابت می کند که پایه های علم نیز در تئوری بازاریابی مبتنی بر است.

این تد تاک بازاریابی را ببینید و دریابید که چرا برای برند های بزرگ تغییر مکان برند سخت است، چرا شما باید بر روی آنچه که مصرف کنندگان انجام می دهند تمرکز کنید و نه آنچه که می گویند. اگر در کلاس فیزیک می خوابیدید، ما قول می دهیم که این بار این سخنان شما را شگفت زده خواهد کرد!

سایت مدیر مگ امیدوار است که خواندن این نوشته(بهترین تد تاک بازاریابی) تغییری در نگرش شما ایجاد کرده باشد و مطلب جدیدی آموخته باشد. هر بازاریاب نیاز به ایده های جدید دارد تا به مشتریان کمک کند. اگر به اندازه کافی ذهنتان باز هست، این تدتاک ها باعث بازنگری در  بازاریابی شما خواهد شد، یاد بگیرید که بدانید مصرف کنندگانتان چه می خواهند، و اطمینان حاصل کنید که هر بار محصول یا خدمات شما را انتخاب می کنند. همه چیزهایی که باید انجام دهید تماشای این بهترین تد تاک بازاریابی بسیار جذاب و اقدام  به آنهاست. و فراموش نکنید که یادداشت برداری کنید.

مقاله مرتبط  بهترین های گیمیفیکیشن در بازاریابی به انتخاب متخصصان

کارشناسی مهندسی مکانیک خوندم. الانم در حال تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه علامه طباطبائی هستم. این روز ها بیشتر از همه چیز مشغول کتاب خوندن هستم و مطالبی که جدید می گیرم رو در عمل در جاهای مختلفی ازش استفاده می کنم. عاشق کتاب خوندن، عکاسی،فتوشاپ،نوشتن هستم.

یدگاه On بهترین تد تاک ها برای بازاریابان

  • با سلام
    بهتر بود اسم انجمن را به انجمن مدیریت بازاریابی تغییر می دادید
    چون از گرایشات بازرگانی(مانند بازرگانی، استراتژی و…) فقط مطالب مرتبط با بازاریابی در سایت و کانال قرار می دهید

    • سلام.
      انتقادتون کاملا بجا و درسته…
      در حوزه استراتژیک هم مقالاتی آماده شده است که در روز های آینده منتشر خواهد شد.
      دلیل این موضوع اینه که متاسفانه در تیم ما دوستان وارد به حوزه های دیگر بازرگانی مثل استراتژیک وجود نداردو انشاءالله این کمبود جبران خواهد شد….
      اگر در حوزه های دیگر مدیریت حاضر به همکاری هستید، از شما دعوت می کنیم که با بنده برای همکاری مکاتبه بفرمایید
      متشکرم از بازتاب دیدگاهتون

دیدگاهی بنویسید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

اسلایدر سایدبار

سلام

سلام

ثبت نام وبینار "اصول و مبانی مدیریت بازاریابی"ثبت نام می کنم
+