کمپین تبلیغاتی GREENPEACE برای مبارزه با نِی های پلاستیکی

جهان نسبت به ویرانی های ناشی از نِی های پلاستیکی درطبیعت در حال بیدار شدن است، در این راستا هم شرکت های بزرگ در راستای کاهش استفاده نِی های پلاستیکی اقدام های موثری را انجام داده اند مثل استارباکس.

به درِ لیوان استارباکس توجه کنید که نیازی به استفاده از نِی ندارد:

 

کمپین تبلیغاتی GREENPEACE

با این حال، بسیاری از مردم و کسب و کار ها هنوز از آن ها استفاده می کنند، بنابراین  Greenpeace یک کمپین تبلیغاتی را با استفاده از Rethink Canada ایجاد کرده است که واقعا شما را در مورد تاثیر نِی ها پلاستیکی در زندگی دریایی به فکر وا می دارد.

تصاویر نشان می دهد موجودات دریایی مانند پرنده های دریایی، ماهی ها و لاک پشت ها با نِی های پلاستیکی بزرگ در دهانشان به دام افتاده اند و آنها را خفه می کنند.

چند سال پیش هم یک بیولوژیست دریایی هم ویدیویی را از گیر کردن نی در سوراخ بینی یک لاک پشت منتشر کرد که بسیار هم وایرال شد. و در پایین می توانید این ویدیو را مشاهد کنید. که به نظر ایده کمپین تبلیغاتی Greenpeace از این ویدیو بیولوژیست آمده است.

شعارکمپین تبلیغاتی Greenpeace  “زندگی اقیانوس ها را از آنها نگیرید”

Greenpeace امیدوار است که موضوع  گیر کردن نِی نیز آگاهی گسترده ای در مورد استفاده از پلاستیک به طور کلی ایجاد کند.

سارا کینگ، رئیس کمپین بین المللی اقیانوس ها و پلاستیک در گرینپای کانادا، گفت: “کسب و کارهای بزرگ و کوچک باید به طور کلی در استفاده از پلاستیک در کسب و کار خود بازنگری کنند.”

“نِی ها یک راه عالی برای شروع گفتگو هستند، اما همه زباله های پلاستیکی پرتاب شده مانند درب بطری ها، لیوان ها، ظروف و بسته بندی به آب ها، بحران آلودگی پلاستیک را تقویت می کند. ما نیاز داریم شرکت هایی را ببینیم که از پلاستیک دور شده اند و اثر پدیده های پلاستیکی عظیم خود را بر روی سیاره آبی مان کاهش دهند”

 

کمپین تبلیغاتی GREENPEACE کمپین تبلیغاتی GREENPEACE کمپین تبلیغاتی GREENPEACE

منبع

مقاله مرتبط   بهترین نمونه های روابط عمومی برای الهام بخشیدن به کمپین تبلیغاتی بعدی شما

مشاور و استراتژیست دیجیتال مارکتینگ بنیانگذار مجله آنلاین مدیرمگ هم بنیانگذار آژانس دیجیتال مارکتینگ نادین ایده کارشناسی ارشد بازاریابی دانشگاه علامه طباطبائئ

یدگاه On کمپین تبلیغاتی GREENPEACE برای مبارزه با نِی های پلاستیکی

  • واقعا جذاب بود، این کمپین های تبلیغات اجتماعی هرچی دیدگاه اقتصادی و سودجوییشون کمتر میشه زیباتر میشن ولی وقتی با دید تبلیغات اقتصادی بهش نگاه میشه زیاد دلچسب نیست.

دیدگاهی بنویسید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.