فروش درونگرا چیست؟

فهرست مطالب

متدولوژی فروش درونگرا

سازمان های فروش درونگرا، یک فرایند فروش را ایجاد می کنند که از طریق سفر خریدار (buyer’s journey) خود، مشتریان بالقوه را پشتیبانی می کند.

توجه داشته باشید مراحلی که خریداران از طریق آن حرکت می کنند: آگاهی، جلب توجه و تصمیم گیری است.

توجه داشته باشید که چهار اقدام (شناسایی، اتصال، کاوش و مشاوره) را تیم های فروش درنگرا باید برای حمایت از لید های واجد شرایط برای تبدیل شدن به فرصت ها و در نهایت مشتریان پیاده سازی کنند.

مدیر مگ در این مقاله به بررسی دیاگرام فروش درونگرا می پردازد. 

فروش درونگرا

ساخت یک فرایند فروش در سراسر سفر خریداران

با اولویت بندی مشتریان بالقوه که قبلا سفر خرید خود را آغاز کرده اند، شروع کنید. با شرکت در گفتگوی آنلاین خود در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی، اعتماد سازی کنید. مکالمه فروش را با پیام شخصی که به صنعت، نقش و تنظیمات ارتباطات خریدار مربوط می شود، شروع کنید.

کار خود را با مشاوره یا بینش  آغاز کنید. هنگامی که مشتریان بالقوه شما علاقه خودرا بیان کردند، به حالت کاوش انتقال می یابد.

جدول زمانی خریدار را بدانید و روند فروش خود را  تنظیم کنید. شما باید تلاش کنید که مطالب آموزشی مناسب را به مشتریان بالقوه خود در محل و زمان مناسب ارسال کنید.

 

مقایسه فروشندگان سنتی با فروسندگان درونگرا

فروشندگان سنتی از اینکه کدام خریداران در سفر خریدار فعال هستند، خبر ندارند.

وقتی یک خریدار علاقه خود را ابراز می کند، به حالت پرزنت تبدیل می شود.

پرزنتی یکسان را هر زمان ارایه می کند و تخفیفی برای تحریک خریداران، برای خرید در جدول زمانی، پیشنهاد می دهند.

فروشندگان درونگرا

اولویت بندی خریداران که در سفر خرید فعال هستند.

با مشارکت در مکالمات آنلاین خریدار و اعتماد ایجاد کنید و با پیام شخصی و مشاوره شخصی آن ها را هدایت کنید.

زمانی که یک خریدار علاقه خود را ابراز می کند، به حالت کاوش حرکت می کند.

ارائه را به هر خریدار شخصی سازی کنید و روند فروش را با جدول زمانی خریدار تنظیم کنید.

اقدام های فروش درنگرا

۱) شناسایی (Identify)

شناسایی فرصت های مناسب کسب و کار از ابتدا می تواند تفاوت بین یک کسب و کار پر رونق و یک شکست خورده باشد. شناختن آنچه که باید انجام شود، به فروشندگان نیز کمک می کند تا یک قیف فروش قابل پیش بینی، مقیاس پذیر ایجاد کنند.

مقاله مرتبط  مراحل قیف بازاریابی: چگونه می توان در هر یک از آنها سرنخ ها و فروش بیشتری کسب کرد

فروش درونگرا چیست؟

همه بازدیدکنندگان مشتری نیستند. بر اساس اهداف خود، پیشنهاد شما و نیازهای مخاطبان شما، باید بتوانید فرصت ها را شناسایی کنید.

۲) اتصال (Connect)

فروشندگان داخلی با لید ها ارتباط بر قرار می کنند به آنها در تصمیم گیری، کمک می کنند که آیا آنها باید اهداف یا چالش هایی که با آنها مواجه هستند اولویت بندی کنند. اگر خریدار تصمیم به انجام این کار داشته باشد، این لید تبدیل می شود به لید واجد شرایط.

فروش درونگرا چیست؟

تیم های فروش درونگرا با همراهی لیدها تا راه حل با ایجاد ارتباط با آن ها، نقاط دردشان را می فهمند و به آن ها راهنمایی هایی را ارائه می کنند.

۳) کاوش (Explore)

فروشندگان درونگرا، اهداف و چالش های لید هایشان بررسی می کنند تا ارزیابی کنند که آیا ارائه یا پیشنهاد آنها مناسب است.

فروش درونگرا

هنگامی که لیدها واجد شرایط می شوند، روش فروش درنگرا به سمت این حرکت می کند تا اطمینان حاصل شود که محصول یا خدمات راه حلی مناسب برای ارائه است.

۴) مشاوره (Advise)

فروشندگان درونگرا به مشتریان بالقوه مشاوره می دهند که چرا راه حل آنها منحصر به فرد است. برای پاسخگویی به نیازهای خریدار توصیه می شود.

فروش درونگرا

هر خریدار دارای نیازهای مختلف است و پاسخ های متفاوتی به مشکلات خاص می دهد. فروشندگان درونگرا به مشاوران معتمد تبدیل می شوند، بنابراین مشتریان بالقوه یک تصمیم خرید کاملا آگاهانه میگیرند

فروش درونگرا
روش شناسی فروش درونگرا

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

دیدگاهی بنویسید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.