بیزلایو، گفتگو با متخصصان حوزه کسب و کار 

«یک ساعت اینستا لایو برای آموزش مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ»

بیزلایو گفتگو های های ۱ ساعته  آموزشی هستند که در حوزه کسب و کار با محوریت مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در قسمت های مختلف تولید می شود.

در هر قسمت بیز لایو در حوزه مختلف مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ با متخصصان مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ گفتگو می شود و نکات مفیدی گفته می شود.

تمامی این نکات که در قالب ویدیو و ویس های ۱ ساعته ضبط می شود، حاصل تجربیات و آموخته های متخصصان است و قصد دارم آنها را به شما منتقل کنم تا بتوانید آنها را در کسب و کار اینترنتی خود به کار ببرید و شاهد رشد آن باشید.

برای دریافت فایل های های گفتگو در ایمیل خود، همین الان بر روی دکمه زیر کلیک کنید و در خبرنامه ما ثبت

اینستا لایو

قسمت(۱۰): بهبود کسب و کار از طریق بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی از اون موضوعات جذاب دیجیتال مارکتینگ است که چالش های فراوانی رو دارد. با احسان طریف از کاله درباره بازاریابی محتوایی کلی گپ زدیم.

قسمت (۹): چطور دیجیتال مارکتر شویم؟

در این اینستالایو با ایمان خلخالی از کانادا مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ را باهم مرور کردیم

اینستالایو

قسمت(۸): بررسی هوش مصنوعی در سیلیکون ولی

هوش مصنوعی یکی از ترند های سال ۲۰۱۹ بود. هوش مصنوعی در آینده انقلابی را ایجاد خواهد کرد. در این قسمت با علی امینیان گفتگوی جذابی را داشتیم.

اپیزود (۷) : فرایند مارکتینگ از برنامه ریزی تا اجرا

کسانی وارد دنیای مارکتینگ می شوند با دو نگاه روبرو می شوند، یک نگاه این است که کتاب ها و صاحب نظران اصولی را ارائه دادند که تاکید می شود برای موفقیت باید از این اصول تبعیت کرد و نگاه دیگر اتفاقی است که در واقعیت در واحد های بازاریابی اتفاق می افتد. در این گفتگو با محمد سمیعی فرایندی که در کمپین های مارکتینگ و تبلیغات اتفاق می افتد بررسی شد.

اپیزود (۶) : ریتنشن مارکتینگ

در این سبک از مارکتینگ هدف آن است که مشتریان را حفظ کنیم و باعث بازگشت مجدد آن ها شویم. مشتریان قبلی ما خرید مجدد انجام دهند. (این گفتگو به دلیل فنی برگزار نشد و در آینده انجام خواهد شد)

اپیزود (۵) : اینستاگرام مارکتینگ

به توجه به ضریب نفوذ اینترنت در ایران و همه گیر شدن سوشال مدیاها، برند ها و کسب و کار ها باید برای آگاهی سازی و فروش در این فضا حضور داشته باشند. اما این فضا پیچیدگی های خود را دارد و ما در این لایو با جناب بیگدلی از اصول این حوزه صحبت کردیم.

 

قسمت (۴) : بهبود کسب و کار از طریق سوشال مدیا

در این گفتگو با سروش نادری درباره تکنیک ها و کانال هایی که می توان از طریق آن بیزنسمان را بهبود بخشید صحبت کردیم. در این لایو درباره کمپانی برند و پرسونال برند با سروش گپ زدیم

 

قسمت (۳) : چطور از دیجیتال مارکتینگ پول دربیاریم؟

خیلی وقت ها دچار نزدیک بینی میشیم و انقدر کلاس و آموزش میبینیم که یادمان می رود که چطور از این آموزش ها پول دربیاریم. با جناب نورمحمدی در این قسمت لایو درباره راه اندازی فروشگاه های اینترنتی صحبت کردیم و درباره روش های کسب درامد از دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم.

قسمت (۲) : تبلیغات در دوران رکود

در این لایو با جناب شهریانویی درباره استفاده از تبلیغات در دوران رکود صحبت کردیم. در این لایو آژانس های تبلیغاتی را بررسی کردیم. تبلیغات را در سه ساید، مشتری، آژانس و فریلنسر ها بررسی کردیم.

قسمت (۱) : پرسش و پاسخ کسب و کاری

در این لایو پویا محمدی افتخار دادند میزبانشان بودیم. پویا از فنلاند از طریق لایو پاسخ گوی سوالات کسب و کاری دوستان بودند.