فرایند مارکتینگ از برنامه ریزی تا اجرا

 

حامد وثوقی هرهفته با یکی از فعالین و کارشناسان حوزه کسب و کار و مدیریت از طریق اینستالایو گفتگو می کند و در نهایت پاسخگوی سوالات مخاطبان می باشند

محمد سمیعی مدیر بازاریابی ریحون است. در این گفتگوی حامد وثوقی با محمد سمیعی فرایند مارکتینگ از برنامه ریزی تا اجرا را بررسی کرد. محمد ساختار یک کمپین را اینطوری تشریح کرد: هدفمان چیست، درچه بازه زمانی و چقدر بودجه داریم.

حامد وثوقی

به صورت آنلاین می توانید گفتگوی حامد وثوقی با محمد سمیعی را بشنوید:

کارشناسی مهندسی مکانیک خوندم. الانم در حال تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه علامه طباطبائی هستم. این روز ها بیشتر از همه چیز مشغول کتاب خوندن هستم و مطالبی که جدید می گیرم رو در عمل در جاهای مختلفی ازش استفاده می کنم. عاشق کتاب خوندن، عکاسی،فتوشاپ،نوشتن هستم.

اسلایدر سایدبار

سلام

سلام