فرایند مارکتینگ از برنامه ریزی تا اجرا

 

حامد وثوقی هرهفته با یکی از فعالین و کارشناسان حوزه کسب و کار و مدیریت از طریق اینستالایو گفتگو می کند و در نهایت پاسخگوی سوالات مخاطبان می باشند

محمد سمیعی مدیر بازاریابی ریحون است. در این گفتگوی حامد وثوقی با محمد سمیعی فرایند مارکتینگ از برنامه ریزی تا اجرا را بررسی کرد. محمد ساختار یک کمپین را اینطوری تشریح کرد: هدفمان چیست، درچه بازه زمانی و چقدر بودجه داریم.

حامد وثوقی

به صورت آنلاین می توانید گفتگوی حامد وثوقی با محمد سمیعی را بشنوید:

مشاور و استراتژیست دیجیتال مارکتینگ بنیانگذار مجله آنلاین مدیرمگ هم بنیانگذار آژانس دیجیتال مارکتینگ نادین ایده کارشناسی ارشد بازاریابی دانشگاه علامه طباطبائئ

اسلایدر سایدبار

سلام

سلام