این لیست کامل ترین تکنیک های لینک سازی در وب است
در واقع، شما در اینجا ۹۹ استراتژی، راهنمایی و تکنیک لینک سازی را در این صفحه پیدا خواهید کرد.
بنابراین اگر شما به دنبال ایجاد لینک های قدرتمند هستید، واقعا از این لیست لذت خواهید برد.
۹۹ تکنیک لینک سازی
۱- لیست و دایرکتوری های فارغ التحصیلان
اکثر سایت های کالج (یا وب سایت های فارغ التحصیل مستقل) یک بخش از سایت خود را به فارغ التحصیلان خود اختصاص داده است. و برخی از آنها لینک دارند.
به عنوان مثال، در اینجا فهرست کسب و کار ها (با لینک) در سایت فارغ التحصیلان SMU است.

۲- از دوستان و نزدیکان آشنایتان برای لینک دادن درخواست کنید
برای استفاده از این تکنیک لینک سازی به دایره ارتباطات خودتون مراجعه کنید. این می تواند دوستان، بستگان، کارکنان، همکاران، شرکای تجاری، مشتریان … یا هر کسی باشد.
به تازیگی آدم های زیادی سایت های خود و وبلاگ هایشان را ایجاد می کنند (و یا افرادی را می شناسند که انجام می دهند).
لینک ها را از وبسایت های مرتبط دریافت کنید. در صورتی که این موضوع مرتبط نباشد، تاثیر زیادی در آن نخواهد داشت.
۳- پیشنهاد به دیگران
اگر مقاله ایی خواندید و مقاله شما می توانست مقاله نویسنده مربوطه را کامل کنید، کاملا محترمانه به او ایمیل بزنید و مقاله تان را پیشنهاد بدید.

۴- نظر دادن در بلاگ ها
آیا نظرات وبلاگ به طور مستقیم منجر به لینک های dofollow می شود؟ اما آنها یک راه بسیار جذابی برای دریافت ترافیک هستند و دیده شدن بین متخصصین … که منجر به لینک می شود.برای مثال، در روزهای اولیه Backlinko، من همیشه در بلاگ های بازاریابی و سئو مدام نظر میدادم . در واقع این تکنیک لینک سازی به این اشاره دارد که باید در معرض دید بقیه متخصصین باشید.

این باعث می شد که در تخصص خودم با بلاگر ها ارتباط بگیرم. بعد چند هفته بعد دیدم که به طور خودجوش به من لینک دادند. و عده ایی هم از نوشتن پست مهمان در سایتم می پرسند.
۵- دایرکتوری های بلاگ
اگر شما یک وبلاگ دارید، می توانید آن را به دایرکتوری های مختلف وبلاگ ارسال کنید. به عنوان مثال، در اینجا یک لینک به وبلاگ من از AllTop وجود دارد:

اگر وبلاگ شما در هر سیستم مدیریت محتوا (مانند وردپرس) اجرا شود، احتمالا فید RSS دارید.
سایت هایی وجود دارند که محتوای شما را می دزدند (بدون اجازه آن را سرقت می کنند).و محتوای شما را از طریق خوراک RSS تان پیدا می کنند.
فقط مطمئن شوید لینک های داخلی را به صفحات دیگر سایت خود در محتوای خود اضافه کنید. به این ترتیب، حتی اگر اسکرپرها به پست اصلی تان لینک نکنند، حداقل لینک های داخلیتان را کپی خواهند کرد. در اینجا یک نمونه از سایت اسکرپری است که محتویات من را کپی کرده است … از جمله لینک های داخلی من:

۶- کرادفاندینگ
از سایت هایی مانند Kickstarter و Indiegogo استفاده کنید تا پروژه هایی را که نیاز به کمک مالی دارند پیدا کنید و مایل به لینک دادن به کسانی هستند که مشارکت دارند. در اینجا یک مثال است:

این قطعا یک منطقه خاکستری از نظر “لینک پولی” است. از این تکنیک لینک سازی با احتیاط استفاده کنید.
۷- تخفیف
تخفیف ها یک راه عالی برای منشن شدن در لیست هایی مانند این است.

۸- دونیت کردن
خیریه ها و سازمان های غیر انتفاعی معمولا یک صفحه اهدا کننده دارند، مانند این:

متأسفانه، این یکی از تکنیک لینک سازی بیش از حد استفاده شده است. در حقیقت، گوگل لینک های اهدا را به عنوان “لینک های پولی” طبقه بندی کرده است.
۹- به کسانی که شما را منشن کرده اند، ایمیل بدهید
ایمیل افرادی را که ذکر کرده اید هر گاه کسی را منشن کردید یا به شخص دیگری در محتوای خود لینک دادید، به آنها اطلاع دهید:

۱۰- امضای ایمیل
اگر روزانه ۱۰۰ ایمیل بفرستید، با داشتن یک امضای ایمیل با یک لینک، می توانید در ماه از ۵۰ نفر لینک بگیرید این خیلی زیاد نیست، اما به تلاش صفر نیاز دارد.
۱۱- گرامر
اگر در سایتی مطلبی دیدید که اشتباه گرامری یا علمی داشت پیام بدید که اصلاح کند. بدیهی است، اکثر مردم نمی خواهند لینک شما را فقط به این دلیل اضافه کنند که شما اشتباه کوچکی را اشاره کردید. پس اشتباه مهم را اشاره کنید. اما این یک راه آسان برای گرفتن لینک است.
۱۲- گرفتن لینک از محتوای کپی شده بدون منبع
از کسانی که محتوای شما را بدون اجازه کپی کرده اند، درخواست کنید که به شما لینک بدهند.
۱۳- بلاگ نویسی مهمان
وبلاگ نویسی مهمان مثل سابق کار نمی کند ولی پست مهمان هنوز به عنوان یک تاکتیک لینک سازی است.
فقط پست مهمان در سایت هایی مطالب خاص و کم منتشر می کنند، شگفت انگیز است. اگر آنها همه چیز را قبول کنند، احتمالا نمی خواهید یک لینک از آن سایت داشته باشید.
از انکر تکست دقیق در لینک های خارجی استفاده نکنید
تمرکز بر انتشار در سایت های مرتبط
به پست مهمان به عنوان تکنیک لینک سازی اصلی خود اعتماد نکنید.
۱۴- دریافت لینک از مال ها
اگر شما در یک فروشگاه یا مرکز خرید واقع شده اید، ممکن است مرکز خرید وب سایت داشته باشد. و اگر آنها انجام دهند، احتمالا فهرستی از کسب و کارهایی که در آنها وجود دارد (همراه با یک پیوند به وب سایت اصلی هر کسب و کار).
یک مثال است:

۱۵- لیست ها
آنها می توانند لیست های عظیم بیش از استراتژی یا راهنمایی ها باشند. اما لیست های کوچک نیز می توانند کار کنند.
به عنوان مثال، این فهرست از ۱۷ راهنمایی سئو، ۲۴۰۰ لینک جذب کرده است.
۱۶- افراد خاصی را در مطلب خود منشن کنید
هر ازگاهی افراد خاصی را در محتوای خود ذکر کنید. چرا؟ مردم دوست دارند ذکر شود و هنگامی که آنها متوجه می شوند که شما با آنها مرتبط هستید، و گاهی اوقات حتی به مطالب شما لینک می دهند.
۱۷- دایرکتوری های تخصصی
بر خلاف دایرکتوری های عمومی وب (مانند BOTW)، دایرکتوری های تخصصی فقط سایت هایی را می پذیرند که موضوع خاصی را پوشش می دهند. به عنوان مثال، در اینجا یک دایرکتوری از وب سایت های مبتنی بر کالیفرنیا است.

۱۸- خرده فروش ها
اگر شما یک سایت خرده فروشی یا تجارت الکترونیک هستید، لیستی از وب سایت های تولید کننده و تامین کننده محصولات مورد نظرتان را ایجاد کنید.
در اینجا یک مثال است:

سپس، به آنها دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید که شما را به لیست خود اضافه کنند. ساده.
توجه: این یک راه عالی برای کسب و کارهای محلی است
۱۹- منابع قابل پرینت
افراد نسخه های کپی (PDF) راهنماها را دوست دارند چرا؟ این باعث می شود محتوای شما با ارزش تر باشد (و ارزش لینک ها).
به همین دلیل من نسخه های PDF از راهنماهای را ارائه می دهم:

۲۰- پروفایل ها
لینک های پروفایل زیاد موثر نیستند/ اما آنها به لحاظ فنی “راهبرد ساخت لینک” هستند.
بنابراین من مجبور شدم آن را در این لیست قرار دهم.
شما در یک سایت عضو می شید و به شما اجازه می دهد که در پروفایل لینک سایتتان را بگذارید… اما نه هر سایتی..
سایت هایی مانند Quora می توانند چند لینک نوفالو ایجاد کنند که می توانند به شما ترافیک را نیز ارسال کنند. شما قطعا می خواهید وب سایت خود را به عنوان یک منبع در پاسخ خود ذکر کنید.به عنوان مثال، در اینجا لینکی است که از Quora به یکی از ویدیوهای YouTube من داده شده است:

۲۱- تبادل لینک
من لینک متقابل رو اضافه کردم به لیست. توصیه نمی کنم ولی بدون اون لیست ناقص میشد.
اگر قصد تبادل لینک با یک وب سایت را دارید، در مورد کسانی که با آنها تبادل لینک می کنید، دقت کنید. اطمینان حاصل کنید که این وب سایت قابل اعتماد ترین وب سایت شما در زندگی است. شما احتمالا چند لینک شکسته ای دارید که به سایت شما اشاره دارد. شاید صفحه را تغییر دادید یا شاید فردی که با شما لینک داده URL آن خراب است شما به راحتی می توانید لینک های شکسته را در Ahrefs (“لینک ها ->” شکسته “) پیدا کنید

سپس، لینک های شکسته را به یک صفحه مشابه هدایت کنید. و شما فقط “تعدادی” لینک را بدون هیچ گونه زحمتی ساخته اید.
۲۲- اصلاح لینک های پروفایل
گاهی اوقات افراد به صفحات پروفایل شما در سایت های خارجی لینک می دهند. به عنوان مثال، این لینک به صفحه توییتر من است:

وقتی که صفحه لینک شده، ارزش واقعی لینک را نداشته باشه، مثل توییتر که لینک نوفالو است لینک دادن به این صفحه، قدرت لینک رو تغییر نمیده.بهتره که به سایتتون لینک بدند.
۲۳- Scoop.it
Scoop.it یک راه عالی برای دریافت ترافیک است و در همان زمان چند لینک نوفالو ایجاد می کند. Scoop.it یک سایت است که کاربران اطلاعاتی را که میخواهند به اشتراک بگذارند مرتب میکند. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که صفحات Scoop.it را پیدا کنید که تعداد زیادی بازدید دریافت می کند. به عنوان مثال، این صفحه دارای بیش از ۲۰ میلیون نمایش است.

سپس، مطالب خود را به فردی که این صفحه را اجرا می کند، پیشنهاد کنید.
۲۴- اسلایدشیر
اگر اسلاید خوبی دارید آن را در اسلایدشیر به اشتراک بزارید. لینک نوفالو بگیرید

Social Coupons -25
سایت هایی مانند Living Social و Groupon به شما اجازه می دهد لینک (nofollow) را در صفحه کوپن خود اضافه کنید.

۲۶- اسپانسرینگ ایونت ها
در رویداد، کنفرانس صنعت، و یا هر چیز دیگری در بین است، همیشه به دنبال حامیان مالی هستند. و معمولا آنها را از وب سایت رویداد لینک می دهند (یا حداقل به کنفرانس شما اشاره می کنند).
۲۷- مصاحبه متنی
پادکست ها تنها راه برای مصاحبه در سایت دیگری نیستند.
در حقیقت، من واقعا مصاحبه متن را بیشتر از پادکست ها دوست دارم.
(چرا؟ از آنجا که من می توانم در صورت پاسخ دادن به سوالات آن را برای من مناسب باشد)
به عنوان مثال، در اینجا یک مصاحبه متن است که یک لینک از یک سایت قدرتمند کارآفرینی داشته است:

۲۸- پلتفرم ویدیویی
اگر محتوای ویدیویی دارید در پلتفرم های ویدیویی محتواتون رو به اشتراک بگذارید. هم میتونید محتوا را پروموت کنید و هم اکثر این سایت ها یک بک لینک نوفالو می دهند.
۲۹- نوشتن تستیمونیال
این چطوری کار میکند؟ ابتدا لیستی از خدمات یا محصولاتی که اخیرا خریداری کرده اید را فهرست کنید. سپس به آنها اطلاع دهید که چقدر محصولات، خدمات، ابزار و غیره را دوست دارید و نظرتان چیست.
تا زمانی که این یک شرکت عظیم نیست (مثل Walmart)، شانس خوبی وجود دارد که از توصیفات شما به سایت شما لینک دهد.
به عنوان مثال، در اینجا یک تستیمونیال است که منجر به یک بک لینک برای من شد:

۳۰- پرسش از مشتریان
اگر شرکت تازه کاری هستید، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. اگر انها خوشحال بودند و تجربه خوبی را با شما تجربه کرده بودند، از آنها بخواهید که درباره این تجربه خوب در سوشال ها و بلاگشان بنویسند. و به طور خودکار شما لینک دریافت می کنید. امیدوارم تا اینجا از این تکنیک لینک سازی استفاده کرده باشید.
۳۱- انجمن ها
آیا شما عضو انجمن یا سازمانی هستید؟ اگر چنین است، پیدا کنید که آیا آنها به لیست اعضای خود لینک دادند یا نه. و از آنها بخواهید که شما را به لیست خود اضافه کنند. در حقیقت، گاهی اوقات ارزش پیوستن به یک سازمان فقط برای دریافت لینک است.
در اینجا یک مثال از فدراسیون جهانی ارتودنتیست ها آمده است:

۳۱- لیست بهترین ابزار
بنابراین اگر ابزاری داشته باشید که برای لیست کسی مناسب باشد، به آن ها پیام دهید که ابزار شما در آن لیست اضافه شود. در واقع در بهبود محتوای لیست بهترین ها، مشارکت کنید
۳۲- نظرات بلاگرها
این بسیار ساده است: شما محصول خود را به وبلاگ نویسان می دهید و از آنها می خواهید که درباره آن نظر دهند. در اکثر صنایع، صدها هدف بالقوه وبلاگ وجود دارد. یکی از چندین تکنیک لینک سازی است که در واقع مقیاس پذیر است.یکی از مزایای این است که گوگل نمی خواهد شما را به مبادله محصول خود برای یک لینک بپردازید. در عوض، فقط محصول خود را بفرستید و هر وبلاگنویس تصمیم بگیرد که لینک کند یا نه.
۳۳- ذکر برند
اگر نام تجاری شما بدون یک لینک ذکر شده باشد، شما یک فرصت برای دریافت لینک داریدبه عنوان مثال، کسی به نام “Backlinko” در وبلاگ خود بدون لینک به من اشاره کرد:

کاری که من باید انجام دهم این است که ایمیل آن شخص را پیدا کنم و به از آنها بخواهیم که به من لینک دهند. به این ترتیب، مردم می توانند به راحتی سایت من را پیدا کنند. از buzzsumo برای این منشن ها استفاده کنید
۳۴- لینک سازی شکسته
از میان ۹۹ تکنیک لینک سازی در این لیست، لینک سازی شکسته ممکن است مورد علاقه من باشد.
مراحل عبارتند از:
۱) پیدا کردن یک صفحه که ممکن است به شما لینک بدهد؛
۲) لینک های شکسته در آن صفحه را جستجو کنید؛
۳) اجازه دهید وبمستر بداند … و بپرسید که آیا لینک شکسته را می توان با یک لینک به شما جایگزین کرد.
۳۵- ایجاد روابط
همیشه این عبارت را می شنوید: “این چیزی نیست که شما چه می دانید، در مورد آن است که چه کسی شما را می شناسد؟ لینک هایی که از روابط دریافت می کنید عمدتا غیر مستقیم هستند. اما آنها اتفاق می افتد.
به اشتراک گذاری محتوای دیگران: وقتی یک محتوای باحال دیدید، حتما آن را به اشتراک بگذارید و به نوعی طرف مقابل را نمک گیر می کنید.
پاسخ سوالات: سوالات پاسخ در توییتر، Quora، انجمن ها … هر جایی که مردم در صنعت شما حضور دارند است.
۳۶- راهنمای تقویم
این می تواند یک برنامه ۷ روزه، ۳۰ روزه یا حتی ۳۶۵ روزه رویدادها، وظایف، مراحل … فقط در مورد هر چیزی باشد.
این اساسا یک راهنمای نهایی است که در قالب تقویم ارائه شده است.
به عنوان مثال، این تقویم HIIT دارای بیش از ۴۰۰ لینک است:

۳۷- کیس استادی
همانطور که معلوم است، مطالعات موردی برای ایجاد لینک عالی است. به همین دلیل مطالعه موردی شما چیزی است که فوق العاده آسان برای مرجع شدن است. به عنوان مثال، این مطالعه موردی در وبلاگ من در مورد چگونگی ارتقاء محتوا برای من کار می کند:

و هر زمان که شخصی درباره ارتقاء محتوا صحبت می کند، مطالعه موردی من به عنوان مدرکی مبنی بر آن کار می کند.
در واقع، مطالعه موردی من با ۳،۴۷۰ بار لینک شده است.
۳۸- نمودار ها و گراف
در Backlinko، ما سه تحقیق عمده (یکی درمورد عوامل رتبه بندی موتور جستجوگر، یکی دیگر از عوامل رتبه بندی یوتیوب و یکی در مورد جستجوی صوتی) انجام داده ایم و می توانم از تجربه شما بگویم که نمودارهای جذاب به لینک های ۲-۳ برابر بیشتر منجر شده است. این به این دلیل است که بسیاری از وبلاگ نویسان نمودارهای ما را در محتوای خود قرار می دهند… با یک لینک برای مطالعه بیشتر…

۳۹- لیست های کامل
این مانند راهنمای نهایی … در لیست فرم است.
به عنوان مثال، این فهرست ابزار سئو از وبلاگ من بیش از ۶،۳۰۰ لینک را جمع آوری کرده است:

۴۰- جذب محتوا
این نسخه ارزان قیمت خرید کل یک وب سایت است. بنابراین دفعه بعد که شما به سایت های بسیار لینک دار مرتبط با محتوای شما که به نظر رها شده است پیدا کنید، از صاحب سایت بپرسید که آیا می توانید هزینه او را بپردازید تا محتوای آن را با ریدایرکت۳۰۱ به سایت خود منتقل کنید.
۴۱- مسابقه
اگر بلاگری مسابقه ایی را برگزار می کند، محصولات و خدمات خود را به عنوان جایزه به او پیشنهاد دهید. اکثر اوقات استقبال خواهند کرد و در صفحه جایزه ها به شما لینک خواهند داد.
۴۲- ویکی پدیا
با نقل قول از محتوای خود در صفحات مربوط به ویکی پدیا، میتوانید یک لینک زیر بخش «منابع» دریافت کنید. این nofollow، اما فوق العاده قابل اعتماد است و می تواند شما را به ترافیک بسیار مرتبط است.
راهنمایی طرفدار: به عنوان یک ویرایشگر با یک آدرس ایمیل شرکت ثبت نام نکنید. در غیر این صورت، هر گونه ویرایشهایی که با لینک به شما انجام میدهید، به عنوان هرزنامه، را نادیده میگیرید. همچنین، اگر لینک معنی نداشته باشد (فقط برای اضافه کردن یک لینک آن را اضافه کنید)، سپس در عرض یک ساعت حذف می شود
۴۳- ساخت یک بلاگ
آیا می توانید با سئو و لینک سازی بدون یک وبلاگ موفق شوید؟ شاید.
اما این خیلی سخت تر است.
به همین دلیل است که یک وبلاگ باعث انتشار محتوای بسیار جذاب، لینک داخلی، لینک خارجی و غیره می شود.
به علاوه، اگر شما مطالب خود را در بلاگ خود به طور مرتب منتشر کنید، مردم پیوند به صفحه اصلی وبلاگ شما را شروع خواهند کرد
۴۴- ساخت محتوای تعاملی
اگر محتوای شما یک مکالمه را در بخش نظرات و در رسانه های اجتماعی شروع کند، گاهی اوقات متوجه خواهید شد که افراد شروع به نوشتن پست های وبلاگ می کنند.
(و تقریبا همیشه به پست اصلی لینک دارند)
این بهترین کار با محتوای بحث انگیز است. اما لزوما باید بحث برانگیز باشد.
به عنوان مثال، من در حال حاضر این عوامل ارزیابی صوتی را منتشر کرده ام. و HubSpot یک پست کامل را با توجه به یافته های خود نوشت:

۴۵- گردآوری محتوا
همچنین به عنوان “متخصص گردآوری” شناخته می شود.
این ها کم مصرف هستند. اما هنوز هم کار می کنند این به این دلیل است که یک کارشناس متخصص، کاری فوق العاده با ارزش انجام می دهد: راهنمایی ها، استراتژی ها و افکار متخصصان را در یک مکان متمرکز می کند.
به عنوان مثال، این جمع آوری غذا ۲۰۰ لینک +

۴۶- ایجاد محتوای خاص
Content curation یکی از تکنیک لینک سازی های مورد علاقه من است. این به این دلیل است که، بر خلاف یک پست وبلاگ سنتی، شما ده ها سایت را دارید که می توانید در روز ۱ به آن دسترسی داشته باشید.
به علاوه، زمانی که لیستی از منابع عالی را مرتب می کنید، شما یک محتوای فوق العاده ارزشمند … و لینک های با ارزش دارید.
به عنوان مثال، در اوایل سال جاری، این لیست از منابع را برای کمک به یادگیری سئو منتشر کردم:

اگرچه این پست عمدتا یک لیست از لینک هایی به سایر محتویات است، اما در حال حاضر از ۸۴ دامنه استفاده می شود.
راهنمایی طرفدار: فقط یک لیست از لینک ها را کپی نکنید. لینک های خود را به بخش هایی سازماندهی کنید. توضیح بدید که چرا هر محتوا را انتخاب کردید. و مردم را برای یافتن محتوای که به آنها بیشتر کمک می کند، آسان می کند. این ارزش پست شما را افزایش می دهد.
۴۷- ساخت محتوا های رتبه بندی
رتبه بندی نمرات افراد، شرکت ها، تیم ها و یا تقریبا هر چیزی می تواند برخی از لینک های جدی را کسب کند.
این لیست می تواند عینی باشد (مانند لیست Fortune 500).
یا ذهنی (مانند رتبه بندی قدرت NFL ESPN).
در هر صورت کار می کند
۴۸- بازیابی محتوای مرده
این لینک سازی شکسته را یک گام به جلو می برد.
چطور؟
خوب، با استفاده از این روش، محتوایی که بر روی لینک خراب میزبانی می کنید را مجددا بازیابی می کنید (شما معمولا می توانید محتوای قدیمی را در acrhive.org پیدا کنید). بدیهی است، مستقیما محتوای را کپی نکنید. اما به فرمت اصلی (به عنوان مثال، اگر محتویات مرده یک لیست بود، یک مطالعه موردی در مورد یک موضوع ننویسید).
به این ترتیب، این جایگزینی برای لینک مرده است.
۴۹- اسطوره ها
اگر اسطوره ای وجود دارد که اکثر مردم در صنعت شما اعتقاد دارند، آن را نادیده بگیرید. اگر اسطوره به اندازه کافی بزرگ باشد، می توانید توجه جدی بگیرید.
به عنوان مثال، این لیست اسطوره های ۹/۱۱ بیش از ۱۵ هزار بک لینک دارد

۵۰- انجام کارهای شوک کننده
به یاد داشته باشید که “تکان دهنده” به معنای “بحث برانگیز” نیست.
به عنوان مثال، سری “Will it Blend” هزاران لینک را به سایت Blendtec وارد کرد:

۵۱- طرحی و نقاشی
نقاشی و طراحی فقط برای کمیکال ها و الگوهای رفتاری نیست.
در واقع، آنها در B2B عالی کار می کنند.
به عنوان مثال، این نقاشی که نحوه عملکرد RankBrain را توضیح می دهد را نشان می دهد:

۵۲- محتوای احساسی
Moz اخیرا ۷۵۹ کمپین بازاریابی محتوا را که برای ساختن لینک ها طراحی شده اند، مورد بررسی قرار دادند.
نتیجه؟
محتوای بسیار احساسی ۷۰ درصد بیشتر از محتوایی که هیچگونه هیجانی نداشت دریافت کرد.

۵۳- محتوای همیشه سبز
محتوای شما همیشه نیازی به موضوع داغ ندارد.
در واقع، محتوای همیشه سبز در طولانی مدت بهتر کار می کند.
چرا؟ خوب، شما می توانید محتویات همیشه سبز سالها را تبلیغ کنید. و اگر آن را همیشه از تاریخ، شما به راحتی می توانید آن را OL ‘به روز رسانی.
به علاوه، محتوای همیشه سبز به خوبی در Google رتبه بندی می شود. به این معنی است که افراد بیشتری چیزهای شما را ببینند … و به آن لینک می دهند
به عنوان مثال، من این پست را ۵ سال قبل منتشر کردم:

۵۴- منقضی شدن دامنه
خرید دامنه منقضی شده قطعا کلاه سیاه است اگر شما فقط میخواید دامین مربطو رو ریدایرکت ۳۰۱ به سایتتون کنیدخوشبختانه، ۳۰۱ تنها راه استفاده از دامنه های منقضی برای ساخت لینک نیست. در حقیقت، بسیاری از روش های سفید کلاه وجود دارد.به عنوان مثال، شما می توانید دامنه های منقضی را که هنوز لینک ها به آنها اشاره دارند، پیدا کنید.سپس از archive.org برای ایجاد محتوای مشابه در سایت خود استفاده کنید.در نهایت، به افرادی که هنوز به دامنه منقضی پیوند دارند دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید که لینک را با یک لینک به سایت شما جایگزین کنند (بعلاوه لینک سازی متنی).
۵۵- پیدا کردن اینفلوئنسر
یکی از سخت ترین بخش های ساخت لینک، جستجوی افرادی است که می خواهند محتوای شما را به اشتراک بگذارند.اخیرا از BuzzSumo Cool ” اینفلوئنسر” سرچ کردم

اگر علاقه دارید که کسیو پیدا کنید که به شما لینک بدهد به شما اینفلوئنسر های سئو رو معرفی می کند
۵۶- کسانی که از تصاویر شما استفاده می کنند را پیدا کنید
شما با استفاده از ابزارهای تصویر معکوس (مانند Google Images) به راحتی می توانید وب سایت های دیگر را با استفاده از تصاویر یا infographics خود پیدا کنید.
به عنوان مثال، در اینجا یک سایت با استفاده از یکی از تصاویر من بدون ارجاع استفاده کرده است

اگر این اتفاق می افتد به شما، مودبانه از آنها بخواهید اگر آنها بتوانند به منبع اصلی (سایت شما) لینک دهند.
۵۷- پیدا کردن بدافزارها
از ScrapeBox استفاده کنید تا سایت ها را با نرم افزارهای مخرب پیدا کنید، سپس با مدیران وب تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید. آنها معمولا با یک لینک از شما تشکر می کنند.
به یاد داشته باشید: به آن سایت نروید شما ممکن است یک ویروس دریافت کنید. برای پیدا کردن اطلاعات تماس، از whois استفاده کنید.
۵۸- فعالیت در انجمن ها
انجمن ها به همان اندازه بزرگ نیستند (به طور عمده به Reddit). گفته می شود، شما معمولا می توانید تعداد کمی از انجمن های فعال در مورد هر موضوع پیدا کنید.
برای مثال، وقتی که من برای اولین بار Backlinko را شروع کردم، من عضو فعال انجمن های بازاریابی آنلاین بودم.

مطمئنا، من چند لینک دریافت کردم اما مهمتر از همه، محتوای من در مقابل مردم بود … افرادی که در نهایت با مسائل من مرتبط بودند.
۵۹- پادکست
پادکست ها >>>> ارسال مهمان
چرا؟
آنها سریعتر هستند
آنها ساده تر هستند.
و لینک شما یک لینک “پست مهمان” نیست.
به عنوان مثال، در چند سال اخیر بیش از ۵۰ پادکست را ارایه کردم. و من یک لینک تقریبا از هر یک از این موارد پادکست دریافت کردم.

۶۰- محتوایتان را به مردم نشان دهید
مردم به محتوای شما لینک نخواهند داد مگر آنکه آن را ببینند
این جایی است که رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، ارتباطات و آگاهی از نام تجاری وارد بازی می شوند.
اما به طور جدی مهم نیست که محتوای شما در مقابل مردم قرار گیرد. شما باید آن را در مقابل مردم قرار دهید.
من همچنین می خواهم اشاره کنم که شما مجبور نیستید خودتان را به سایت های موجود در گوشه خود محدود کنید.
. شما همچنین می توانید محتوای خود را به صنایع وابسته که ممکن است به محتوای شما علاقه مند باشند، ارتقا دهید.
۶۱- دیکشنری و اصطلاحات صنعت
واژه نامه اصطلاحات و کلمات اختصاری صنعت، راهی عالی برای جذب لینک است.
اکثر صنایع پر از اصطلاحات هستند که تازه واردان نمیتوانند درک کنند. بنابراین هنگامی که این اصطلاحات را به یک واژه نامه تبدیل کنید، چیزی را دارید که مردم به راحتی به آن لینک می دهند.
به عنوان مثال، این واژه نامه اصطلاحات اینترنتی ۹،۲۰۰ لینک از بیش از ۱،۲۰۰ دامنه یونیک دریافت کرده است

۶۲- کار داوطلبانه
این می تواند در قالب کمک مالی، کار داوطلبانه یا شرکتی باشد که برای دستیابی به آن دست به دست می شود. گاهی اوقات غیر انتفاعی در مورد افراد و بنگاه های محلی که به آنها کمک کرده اند … و لینک می کنند.
۶۳- Haro
هارو یا راهنما خبرنگار، روزنامه نگاران را با کارشناسان صنعت وبلاگ نویسان متصل می کند.
آسان نیست که منشن بگیرید (تعداد زیادی از رقابت برای هر درخواست وجود دارد). اما اگر شما تلاش کنید، می توانید برخی از لینک های قانونی از سایت های روزنامه های بزرگ و وبلاگ ها دریافت کنید.
به عنوان مثال، در اینجا لینکی است که من از HARO چند سال پیش از آن دریافت کردم:

۶۴- استخدام حرفه ایی حوزه خود
ساخت رابطه سخت است. به ویژه اگر شما با نام تجاری جدید به یک صنعت خاص است.
چه اتفاقی می افتد زمانی که شما با یک شخص شناخته شده در صنعت خود کار می کنید؟ ماه ها شما جلو می افتید.
شما می توانید کارکشته صنعت را در هر ظرفیتی که برای کسب و کار شما مناسب است استخدام کنید. این می تواند به عنوان یک مشاور، نویسنده مهمان، مصاحبه کننده، مصاحبه شونده یا به عنوان یک مشاور باشد.
۶۵- میزبان ایونت دیگران باشد
اگر فضای مناسب برای رویدادها دارید، آن را به سازمان های دیگر برای استفاده رایگان (یا واقعا ارزان) ارائه دهید. این یک راه آسان برای به دست آوردن لینک به یک جهت یا “اطلاعات رویداد” صفحه وب سایت شان است.

این ویژگی مخصوصا برای کسب و کارهایی مانند هتل ها، جوامع بازنشستگی، رستوران ها، کافه ها و دیگر سایت های کسب و کار مشابه محلی است که می تواند برای ساختن لینک ها مفید باشد.
۶۶- راهنماها
این ممکن است شما را متعجب بداند که راهنماها چگونه لینک سازی را جذاب می کند
به همین دلیل است:
وقتی کسی موضوع را در یک پست بنویسد، معمولا به هیچ وجه نمیتواند همه جزئیات را دریابد. بنابراین معمولا به یک آموزش لینک می دهند که تمام مراحل را مشخص می کند.
در اینجا یک مثال است:

۶۷- طنز
شوخی یا لیست جوک های صنعت می تواند برخی از لینک های جدی را به دنبال داشته باشد.
(به ویژه اگر آن را بر روی یک موضوع داغ انجام دهند)
به عنوان مثال، این “داستان” از پیاز بیش از ۱۰۰ لینک را جذب کرده است:

مطمئنا، ممکن است در سایت بزرگی مانند The Bean کار نکنید. اما این نشان می دهد که طنز میتواند به عنوان قلابی برای به دست اوردن لینککار کند.
۶۸- اینفوگرافیک ها
آیا infographics هنوز هم موثر است؟
اما آنها هنوز هم می توانند کار کنند کلید ایجاد یک infographic است که واقعا قابل توجه باشد. این مانند یک پست وبلاگ است. در سال ۲۰۰۶، پست ۵۰۰ کلمه ای کافی بود. امروز؟ شما نیاز به پمپ چیزهای شگفت انگیز برای ایجاد توجه دارید. و همین حالا با infographics هم همینطور است.
و برای اینکه افراد بتوانند اینفوگرافیک را در سایتشان امبد کننذ از this handy embed code generator استفاده کنید.
Instructographics -69
Instructographics ، اینفوگرافیکی هستند که به شما یاد می دهد چگونه کاری انجام دهید.

مانند هر نوع infographic، قدرت خود را از افرادی که ان را در محتوای خود امبد می کنند (و به شما لینک می دهد) می آید.
اما به عنوان یک جایزه خوب، Instructographics هم خیلی خوب در Pinterest کار می کند.
۷۰- لینک داخلی
لینک های داخلی بسیار زیاد است این به این دلیل است که، بر خلاف لینک های خارجی، همه چیز را در مورد آنها کنترل می کنید … از محل در صفحه تا انکرتکست
یکی از توصیه های مربوط به لینک داخلی: آن را به صورت خودکار انجام ندهید
در عوض، از تمام مطالب قدیمی تر خود استفاده کنید. سپس، هنگامی که منطقی باشد، لینک های بین صفحات را در سایت خود اضافه کنید. و فراموش نکنید که انکرتکست خود را مخلوط کنید.
به عنوان مثال، معمولا از ۵-۱۰ لینک داخلی در هر صفحه استفاده می کنم:

۷۱- مصاحبه با متخصصان
مصاحبه با یک متخصص صنعت می تواند چندین لینک مناسب را به شما نشان دهد. به عنوان مثال، این مصاحبه Tim Ferris توسط جف گینز ۵۰ لینک را به او تقدیم کرد
۷۲- عکس قابل لینک
اکثر وبلاگ نویسان برای پیدا کردن تصاویر مرتبط برای استفاده در پست های وبلاگ تلاش می کنند.
به ویژه هنگامی که به تصویر و یا هر چیزی که نیاز داریم، به گرافیست نیازمند میشیم

در واقع، این یکی از دلایلی است که من در تصاویر حرفه ای سرمایه گذاری می کنم، مانند این:
بله، این تصاویر محتوای من را آسان تر دنبال می کنند.
به این دلیل است که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران از تصاویر من در محتوایشان استفاده می کنند (و وقتی آنها به من لینک می دهند).
در حقیقت، من فقط ۵۰۰+ لینک از تصاویر در این وبلاگ گرفتم.
۷۳- آمار
در اینجا لیستی از آمار مربوط به یک موضوع مشخص شده را در اختیار شما قرار می دهیم:

بخش خنده دار این است: حتی اگر شما در حال جمع آوری آمار از سایت های دیگر، اکثر افرادی که از یک آمار از لیست شما استفاده می کنند، به صفحه شما لینک می شوند … منبع اصلی نیست.
۷۴- بلاگ نویسی آنلاین
وبلاگنویسان و روزنامه نگاران که به دنبال آمار برای محتوا هستند!
اگر شما در یک رویداد صنعت هستید، درباره همه چیزهایی که می بینید بنویسید. اگر این کار رو انجام دهید با این کار می توانید کلی ترافیک دریافت کنید
۷۵- راحت کردن لینک دادن
اگر می خواهید مردم به شما لینک، آن را برای آنها آسان کنید
به عنوان مثال، اگر شما یک صفحه منبع پیدا کنید که برای محتوای شما مناسب باشد، اجازه دهید صاحب سایت بداند که دقیقا کدام لینک شما مناسب است.
یا اگر شما در حال تبلیغ یک Infographic هستید. ارسال یک کد جاسازی شده را می توانید برای اضافه کردن متن خود به یک پست وردپرس استفاده کنید
۷۶- نقشه
نقشه ها یک شکل بسیار مغفول مانده از محتوای بصری هستند.نقشه ها دو قطعه قدرتمند linkbait را ترکیب می کنند: آمار و تصاویر.به عنوان مثال، این نقشه بسیار ساده از صادرات برتر بیش از ۴۵۰ لینک را به ارمغان آورد:

۷۷- خبرنامه
دریافت یک لینک در یک خبرنامه یک منبع بسیار گران ترافیک بسیار هدفمند است ( بازدیدکنندگان احتمالا به سایت شما لینک داده اند). این می تواند خبرنامه خود و یا خبرنامه شخص دیگری باشد.
برای مثال من در خبرنامه بک لینکو به مطالبم لینک می دهم.
۷۸- اجتماع کوچک
جوامع تخصصی یک روش برای دریافت ترافیک و لینک هستند. بدیهی است که بیشتر لینک های جامعه به صورت غیرقانونی هستند. اما بعضی ها نیستند در هر صورت، آنها یک منبع عالی ترافیک و قرار گرفتن در معرض هستند. به عنوان مثال، در روزی که من عضو فعال (در حال حاضر مرده) Inbound.org بودم.

و این باعث شد که محتوای من در مقابل افرادی قرار بگیرد
۷۹- پیشنهاد تخفیف
رائه تخفیفات به اساتید، معلمان و دانش آموزان، شما می توانید به سادگی لینک هایی را دریافت کنید

۸۰- مصاحبه پولی
اگر محصول یا خدماتی را که می خواهید در یک وبلاگ بررسی شود، می توانید برای یکی از آنها پول پرداخت کنید. در حقیقت، حتی کل وب سایت ها (مانند PayperPost.com) وجود دارند که شما را با وبلاگ نویسان مرتبط می کنند که محصول را بررسی می کنند. بدیهی است، اگر می خواهید مطابق با دستورالعمل های گوگل، این پیوندها بایستی نوفالو شوند.
۸۱- لیستی از پادکست ها
اگر پادکست خوب دارید، می توانید پادکست خود را به سایت هایی که لیست بهترین پادکست ها را دارند بفرستید و لینک دریافت کنید

۸۲- مطبوعات
گوگل گفته است که پیوندهایشان را از انتشارات مطبوعات “نادیده می گیرند”. Previous Linkers اگر کسی در گذشته شما رو لینک کرده باشد، اینکه در آینده دوباره لینک کند احتمال زیادی دارد. به آن ها نگویید که دوباره هفته بعد لینک کنید، بجاش از آنها تشکر کنید. بجاش آن ها را حلقه محتواییتون قرار بدید لیستی از افراد دارم که زودتر از محتوا خبردار می شوند و حتی از اینکه در هفته های بعد چه خواهم نوشت با خبر می شوند.
۸۳- مقایسه محصولات
در اینجا جایی است که شما تجزیه و تحلیل عمیق را منتشر می کنید که دو محصول، خدمات یا ابزار رقابتی را مقایسه می کند.به عنوان یک جایزه خوب، تعداد زیادی از افراد برای جستجوی “X در مقابل Y” در Google جستجو می کنند.به عنوان مثال، این مقایسه Aweber و Mailchimp پنجاه بار لینک شده است:

۸۴- تست و کوییز
همانطور که BuzzFeed سالها پیش ثابت کرد، مردم عاشق (و به اشتراک گذاری) آزمون هستند اما آنچه شما ممکن است بدانید مسابقه یا آزمون مناسب می تواند لینک های از وبلاگ نویسان در حوزه تخصصی خود جذب کند. به عنوان مثال، تصویر زیر آمار لینک های جذب شده یکی از صفحات آزمون یک سایت است. که بیش از ۵۰ هزار لینک دریافت کرده است.

۸۵- متنی که قابلیت کوت شدن داشته باشد
این شبیه به نوشتن یک کلمه، عبارت یا استراتژی جدید است. اما به جای نوشتن کلمه کوتاه، معمولا یک متن ۱-۲ جمله ای است.
به عنوان مثال، چند سال پیش، گری وینچوک معروف گفت: “بازاریابان همه چیز را خراب می کنند”.
امروزه جستجو برای این عبارت (در نقل قول ها) ۱۸،۷۰۰ نتیجه را به دست می آورد.
و اگر عبارت شما شود، می تواند لینک های زیادی را جذب کنید
(برای مثال، تعداد زیادی از افراد به garyvaynerchuk.com لینک می دهند، زمانی که می گویند: “بازاریابان همه چیز را خراب می کنند”)
هر روز متنی که متعلق به شماست گوگل کنید و ببینید که چه کسی آن را استفاده می کند و یادآوری کنید که به شما لینک بدهد.
۸۶- بررسی رقبا
من زمان زیادی را صرف بررسی لینک های سایت های دیگر می کنم. اساسا با استفاده از این روش شما می توانید از موفقیت های آنان الگو برداری کنید
هم رقبای مستقیم و هم غیرمستقیم خودتون را بررسی کنید. با آن ها که رقابت عمودی دارید بررسی کنید. مثلا شما آمورش پیانو میدید، میتوانید رقیب عمودی خود مثلا آموزش گیتار را بررسی کنید که به چه صورت لینک سازی می کنند.
۸۷- بلاگ نویسی مهمان
یک اینفلوئنسر در صنعت خود پیدا کنید که یک مقاله درباره وبلاگ شما بنویسد. نه تنها دنبال کنندگانش به اشتراک میزارن بلکه آنها به آن مطلب لینک می دهند به دلیل احترامی که برای او قائل هستند.
۸۸- بررسی یک چیز جدید
اولین نفری باشید که چیزی را بررسی می کنید، شما یک ترافیک (و لینک ها) زیادی دریافت خواهید کرد.
به عنوان مثال، اولین بررسی هایی که برای آی فون جدید ارائه می شود تقریبا همیشه در جامعه اپل به ویروسی پخش شدن منتهی می شود.
۸۹- پلتفرم های اجتماعی
گاهی اوقات ایمیل همیشه بهترین راه برای برقراری ارتباط با کسی نیست.
در حقیقت، از فیسبوک، توییتر، LinkedIn و تلگرام رای تبلیغات استفاده کرده ام. بسته به صنعتتون این سیستم عامل ها گاهی اوقات بهتر از ایمیل می توانند تبدیل شوند.
اگر شما و جامعه خود راجع به یک مسئله پرشور هستید، یک پرونده را شروع کنید. اگر پرونده معروف شود، رسانه های خبری پرونده را پوشش خواهند داد.
به عنوان مثال، این تقاضا در مورد دسترسی آزاد در اتحادیه اروپا سبب تقریبا ۴k لینک شد

۹۰- داستان
مردم یک داستان شخصی خوب را دوست دارند. این که آیا این دیوانه، خنده دار و یا شرم آور است، داستان ها، هیجانات و احساسات … که موجب می شود مردم بیشتر مطلب را به اشتراک بگذارند.
به عنوان مثال، این داستان واقعی جذاب، از بیش از ۳۰۰ دامین لینک به ارمغان آورد.

The Moving Man Method -91
این تکنیک لینک سازی واقعا شبیه به لینک سازی شکسته است.
تفاوت اصلی این است:
با ساختن لینک شکسته، ۱۰۰٪ روی لینک هایی که کار نمی کنند (معمولا صفحات ۴۰۴) تمرکز می کنید.
اما با روش Moving Man، شما دنبال لینک به صفحاتی هستید که مرتبط نیستند. لینک هنوز سالم است اما لینک دیگر مرتبط نیست. به این معنی است که برای لینک جایگزین (برای شما) آماده است.
۹۲- تکنیک آسمان خراش
من برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در مورد Technorati Skyscraper نوشتم. هنوز کار می کند
تکنیک آسمان خراش زمان زیادی طول می کشد. به ویژه در حال حاضر، مردم شروع به تولید محتوای با کیفیت بالا کردند.
اما اگر مایل به انجام کار هستید، این یکی از بهترین تکنیک لینک سازی است.
محتوای مناسب در زمان مناسب می تواند برای شما توجه زیادی را جذب کند.
به عنوان مثال، این چک لیست GDPR هفته ها پیش از اجرای قانون جدید به اجرا گذاشته شد:

و در عرض چند ماه ۳٫۱k لینک ایجاد کرد.
همین امر برای محتوای فصلی نیز استفاده می شود. این که آیا روز ولنتاین، کریسمس یا هالووین است، می توانید محتوای مضمون تعطیلات خود را ایجاد کنید که در هر سال به یک علاقه مندی (و لینک) منجر شود.
۹۳- رونویسی از محتوا
وبلاگ نویسان را پیدا کنید که پادکست ها و ویدیوهای خود را در وبلاگ خود منتشر می کنند … اما متن آن را نمی نویسند
سپس محتوا را حرفه ای رونویسی کنید. و آن را به آنها بفرست
۹۹٪ از زمان، اگر آنها از رونویسی شما استفاده کنند، به شما لینک خواهند داد.
۹۴- ترجمه محتوا
اکثر وب سایت ها در زبان های مختلف قابل دسترسی نیستند. و ابزار ترجمه اتوماتیک مانند ترجمه گوگل بسیار دلخواه است.
بنابراین هنگامی که یک تکه محتوا را می توانید از یک مخاطب بین المللی استفاده کنید، اغلب یک لینک به دست می اورید

۹۵- امبد کردن ویدیو
این کار درست مثل تبلیغ یک نمودار، اینفوگرافیک، … یا هر نوع دیگر از محتوای بصری است.
وقتی ویدیو شما را بلاگر ها امبد کنند در واقع به شما لینک داده اند.
۹۶- ابزار وب
ایجاد ابزارهای رایگان آنلاین (مانند یک ماشین حساب) یک روش فوق العاده برای جذب لینک است. تا زمانی که مفید باشد، مردم به آن لینک داده و آن را به اشتراک میگذارند.
۹۷- وبینار
وبینارها برای ساختن لیست ایمیل شما عالی هستند. و همچنین می توانند به شما در لینک سازی کمک کنند. فقط مطمئن شوید که یک صفحه در سایت به وبینار اختصاص بدهید. وبینار های خود را در آن صفحه قرار دهید.
به عنوان مثال، صفحه Webinar HubSpot دارای لینک از ۱۶۰ دامنه است:

۹۸- ویجت ها
این به عنوان یک تکنیک لینک سازی فوق العاده محبوب (و موثر) بود. اما گوگل در سال های اخیر چکش را بر روی ویجتها قرار داده است.
در حقیقت، آنها گفتند که آنها سایت هایی را که ساختمان پیوند ویجت را استفاده می کنند، مجازات می کنند … مگر آنکه لینک ها نوفالو باشد.

۹۹- کامنت گذارها
افرادی که نظرات خود را در بلاگتان می گذارند احتمالا به شما لینک خواهند داد من این نظر را در وبلاگم دریافت کردم:

من رفتم تا با دنی رابطه برقرار کنم، که در نهایت منجر به مصاحبه در سایتش شد.
امیدارم با این تکنیک های لینک سازی رتبه اول گوگل را به دست بیاورید