خرید ویدیو دوره مبانی و اصول مدیریت بازاریابی

تحقیقی از بیش از یک هزار مدیر ارشد بازاریابی و فروش نشان داد که هر چند ۸۳ درص آن ها معتقدند که توانایی بازاریابی و فروش در موفقیت شرکت هایشان، نقش کلیدی دارد اما فقط ۶ درصد از آن ها معتقد بودند که فعالیت های اثربخش و مناسبی را انجام می دهند.

با توجه به چالش های مالی شرکت ها و بالارفتن تعداد صداهای برندها، رساندن صدا به گوش مخاطب هدف کاری بس دشوار شده است و دیگر به راحتی نمی توان آن ها را جذب کرد. برای این کار باید با اصول و مبانی بازاریابی و جدیدترین اصول این حوزه آشنا شد تا به موفقیت مالی رسید.

موفقیت در بازاریابی اتفاقی نیست بلکه حاصل برنامه ریزی و اجرای دقیق برنامه های مختلف است. بازاریابی را می توان هم علم و هم نوعی هنر دانست. ما در این وبینار به جنبه ی علمی بازاریابی خواهیم پرداخت.
این وبینار برای فعالین بازاریابی و بازاریابی دیجیتال مفید خواهد بود. 

 

سرفصل‌های وبینار
  • اهمیت و گستره بازاریابی
  • تکامل بازاریابی و نگاه جدید بازاریابی
  • صنعت مشاوره مدیریت
  • بررسی نیاز و خواسته
  • انواع تحقیقات برای درک نیاز مشتری
  • انواع مدل رفتار مصرف کننده
  • فرایند بازاریابی
  • بررسی آمیخته بازاریابی
  • استراتژی قیمت گذاری
  • استراتژی های توزیع
  • ترویج و ارتقاء
  • ارزش آفرینی
  • نقش ارتباطات بازاریابی
  • طراحی سیستم ارتباطات بازاریابی یکپارچه
  • بازارگرایی
  • بازاریابی کل نگر
  • جذب و نگهداری مشتریان
  • بازاریابی مستقیم

 

مقاله مرتبط  وبینار بازاریابی و فروش در دوران بحران و پساکرونا در سال ۹۹

مشاور و استراتژیست دیجیتال مارکتینگ بنیانگذار مجله آنلاین مدیرمگ هم بنیانگذار آژانس دیجیتال مارکتینگ نادین ایده کارشناسی ارشد بازاریابی دانشگاه علامه طباطبائئ

دیدگاهی بنویسید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

اسلایدر سایدبار