تحقیقی از بیش از یک هزار مدیر ارشد بازاریابی و فروش نشان داد که هر چند ۸۳ درص آن ها معتقدند که توانایی بازاریابی و فروش در موفقیت شرکت هایشان، نقش کلیدی دارد اما فقط ۶ درصد از آن ها معتقد بودند که فعالیت های اثربخش و مناسبی را انجام می دهند.
با توجه به چالش های مالی شرکت ها و بالارفتن تعداد صداهای برندها، رساندن صدا به گوش مخاطب هدف کاری بس دشوار شده است و دیگر به راحتی نمی توان آن ها را جذب کرد. برای این کار باید با اصول و مبانی بازاریابی و جدیدترین اصول این حوزه آشنا شد تا به موفقیت مالی رسید.
موفقیت در بازاریابی اتفاقی نیست بلکه حاصل برنامه ریزی و اجرای دقیق برنامه های مختلف است. بازاریابی را می توان هم علم و هم نوعی هنر دانست. ما در این وبینار به جنبه ی علمی بازاریابی خواهیم پرداخت.
این وبینار برای فعالین بازاریابی و بازاریابی دیجیتال مفید خواهد بود.
سرفصلهای وبینار
- اهمیت و گستره بازاریابی
- تکامل بازاریابی و نگاه جدید بازاریابی
- صنعت مشاوره مدیریت
- بررسی نیاز و خواسته
- انواع تحقیقات برای درک نیاز مشتری
- انواع مدل رفتار مصرف کننده
- فرایند بازاریابی
- بررسی آمیخته بازاریابی
- استراتژی قیمت گذاری
- استراتژی های توزیع
- ترویج و ارتقاء
- ارزش آفرینی
- نقش ارتباطات بازاریابی
- طراحی سیستم ارتباطات بازاریابی یکپارچه
- بازارگرایی
- بازاریابی کل نگر
- جذب و نگهداری مشتریان
- بازاریابی مستقیم