نقش رنگ در طعم و مزه مواد غذایی

در این پست مدیرمگ کمپین تبلیغاتی جالب INTERMARCHE در تعیین نقش رنگ را در طعم و مزه مواد غذایی را مشاهده می‌کنیم.

سوپرمارکت فرانسوی Intermarche در آخرین کمپین تبلیغاتی خود نقش رنگ در درک ما از طعم و مزه مواد غذایی را برجسته می‌سازد تا یک نکته درباره نوع غذایی که می خوریم ثابت کند.

برای ترویج خط محصول “Essentiel” خود که در آنها از رنگ های مصنوعی، مواد نگهدارنده و افزودنی ها استفاده نمی‌شود، آژانس تبلیغاتی Romance ویدئویی را ساخته است که در آن تست طعم و مزه را انجام می‌دهد.

کمپین تبلیغاتی
نقش رنگ در طعم و مزه مواد غذایی

در این کمپین تبلیغاتی، گروهی ماست (yogurt) های رنگی مختلفی را تست می کنند، سپس بستنی میوه ای های مختلف را تست می‌کنند و از آنها خواسته می شود طعم را حدس بزنند.

آنها جواب های جالبی می‌دهند – مانند طعم پرتغال، نعناع، توت فرنگی و غیره – اما در نهایت مشخص می‌شود که همه آنها ماست با طعم وانیل بوده و همه بستنی میوه ای ها با طعم لیمو بوده اند.

در ادامه این آگهی به این نکته اشاره می کند که با توجه به تاثیری که یک رنگ ساده غذا بر مغز ما می‌گذارد، Intermarche احتمالا حق داشته است که یک طیف از محصولات خود را بدون رنگ های مصنوعی ارائه کرده است.

در حالی که به نظر ما، احتمالا این موضوع بیشتر درباره روانشناسی است تا آنچه که در رنگها است،اما تماشای آن جذاب است.

کمپین: آژانس تبلیغاتی Romance

 

مقاله مرتبط  تبلیغات برتر روز پدر در سال 2018
مقاله مرتبط  تبلیغات چیست و اصول و مبانی مدیریت تبلیغات

منبع: AdAge

مدیر محتوا، مدیر سئو، زبانشناس و مترجم

دیدگاهی بنویسید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

اسلایدر سایدبار

سلام

سلام