تکنیک آسمان خراش در سئو سایت برای افزایش ترافیک سایت تا ۶۵۲% در ۷ روز (کیس استادی)

تکنیک آسمان خراش

تکنیک آسمان خراش ورژن ۲

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

اخیرا از این استراتژی (تکنیک آسمان خراش در سئو سایت) برای افزایش ارگانیک ترافیک یکی از صفحات سایتم تا ۶۵۲ درصد استفاده کردم…

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

در ۷ روز

این تکنیک آسمان خراش همان رویکردی است که این پست را در رتبه یک گوگل قرار داد

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

و  من قصد دارم به شما دقیقا چگونگی انجام آن را، گام به گام نشان دهم

 

در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۶ این پست را منتشر کردم:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

این پست ترافیک زیادی را جذب کرد

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

و تعداد زیادی اشتراک گذاری در سوشال مدیاها

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

و تعداد زیادی لینک گرفتم

سئو سایت

 

خوب خوب؟

خوب … نه واقعا

می بینید، پست های من معمولا در طول زمان از سئو بیشتر ترافیک می گیرند.

در حقیقت: ترافیک ارگانیک به آن صفحه با گذشت زمان کاهش یافت.

سئو

 

این خیلی بد بود که پست من به طور متوسط تنها دارای ۴-۵ بازدید کننده در روز بود.

سئو در سال 2019

 

رتبه های من به وسط صفحه دوم افتاد:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

مطلب من بیش از ۲۰۰ بک لینک داشت…

کلی کامنت داشت (گوگل کامنت را دوست دارد)

کلی هم به اشتراک گذاری در سوشال مدیاها

مقاله مرتبط  استراتژی سوشال مدیا و ضروریات برنامه ریزی

 

هدف سرچ کاربر (User Intent)

 

هدف جستجوی کاربر+سئو = گرفتن رنک و جایگاه های بالاتر در گوگل

 

یادآوری:

 

رتبه یک گوگل برای این است که کاربر را خوشحال کند

انها می خواهند نتایجی را نشان دهند که با قصد جستجوی مخاطب هماهنگ باشد

و گوگل واقعا در تشخیص هدف کاربر موفق است

در واقع بخش بزرگی از الگوریتم رنک برین گوگل این است که به کاربران نتایجی بدهد که به نظر می رسد جستجوگران بیشتر آن را دوست دارند.

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

و دستورالعمل های کیفیت گوگل در سال ۲۰۱۸ یک بخش کامل در مورد هدف کاربر دارد:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

گوگل حتی از کاربران خواسته است که در مورد هدف کاربر خود سوال کنند:

 

تکنیک آسمان خراش

 

و این زمانی بود که به من ضربه وارد شد

پست من در حال افت رنک بود زیرا هدف نهایی کاربر را راضی نمی کرد

 

در اینجا چیزی اتفاق افتاده است:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت برای افزایش ترافیک سایت در سال ۲۰۱۸ عالی کار می کند

 

پس از بهینه سازی صفحه مطابق هدف کاربر، ترافیک ارگانیک زیادی جذب شد:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

و رنک من از ۱۱ به ۵ رسید

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

 

 

با این کار، این مراحل برای تکنیک آسمان خراش ۲٫۰ (Skyscraper Technique 2.0) هستند:

 

مرحله ۱: تشخیص هدف کاربر

مرحله ۲: ارضاء هدف کاربر

مرحله ۳: بهینه سازی برای سیگنال های UX

 

تکنیک اصلی آسمان خراش همچنان عالی کار میکند.

برای مثال مقاله پایین یک نمونه از محتوای تکنیک آسمان خراش در سئو سایت Skyscraper Content کلاسیک است

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

بیشتر مطالب حاوی لیست ابزارهای سئو شمال ۱۰ الی ۲۰ ابزار است و من تصمیم گرفتم ۱۸۰ ابزار رو بررسی کنم

 

تکنیک آسمان خراش

 

و چون صفحه من اطلاعات بیشتر و کاملتری داشت، تعداد زیادی از افراد به آن لینک دادند

 

سئو سایت

 

 

این صفحه همچنین  هدفی که کاربر در سرچ دارد را راضی می کند

به همین دلیل است که در  ۳ کلید واژه مورد نظرم رتبه بندی می شود:

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

Skyscraper Technique 1.0 تکنیک آسمان خراش ورژن ۱ به شما کمک می کند تا لینک های های لازم را برای  صفحه اول گوگل دریافت کنید.

و Skyscraper Technique 2.0 تکنیک آسمان خراش ورژن ۲ اطمینان حاصل خواهد کرد که در آن رتبه باقی بمانید (کاهش رتبه نداشته باشید)

مقاله مرتبط  آموزش سئو تصاویر

مراحل تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

گام اول: پیداکردن هدف کاربر از جستجو

 

در اینجا دو روش ساده برای شناسایی هدف کاربر وجود دارد:

تجزیه و تحلیل صفحه اول سرچ

صفحه اول گوگل به شما یک درک عمیق در مورد هدف کاربر می دهد.

چرا؟

اگر چیزی در صفحه اول گوگل قرار بگیرد، می دانید که  هدف کاربر را ارضا می کند

بنابراین همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی خود را سرچ کنید

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

… و ۱۰ نتیجه برتر را بررسی کنید

 

سئو سایت در سال 2018

 

به این سوال ها پاسخ بدهید:

“این نتایج چه اهدافی را برآورده می کنند؟”

آیا مردم به اطلاعات نیاز دارند؟ اگر چنین است، آیا آنها به دنبال اصول اولیه یا استراتژی های پیشرفته هستند؟

آیا می خواهند چیزی بخرند؟ اگر چنین است، آیا آنها آماده خرید … یا مقایسه دو محصول متفاوت هستند؟

 

انواع هدف کاربر

 

برای مثال

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

در حقیقت، ۱۰ از ۱۰ نتیجه سایت های رزرو فضای اداری هستند:

 

 

سئو سایت

 

اما اگر شما برای “Coworking Space Brooklyn” جستجو کنید، چیزی کاملا متفاوت خواهید یافت:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

نتایج به دست آمده  بیشتر پست های وبلاگ در مورد بهترین نقاط coworking در شهرها است

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

بنابراین:

این کلمات کلیدی به نظر مشابه می رسد.

اما صفحه اول گوگل نشان می دهد که هدف کاربر بسیار متفاوت است.

نگاهی به کلید واژه خود داشته باشید

گاهی اوقات کلمات کلیدی همه چیزهایی که باید بدانید، به شما می گوید.

مقاله مرتبط  راهنمای آنالیز سئو سایت در سال 2018

گام دوم: ارضای هدف کاربر از جستجو

 

در این مرحله من درک هدف کاربر را داشتم.

و اکنون وقت آن رسیده است تا چیزی را برای مطابقت با این هدف در نظر بگیریم.

مراحل:

مبانی را پوشش دهید

من متوجه شدم که محتوای رتبه بندی دیگر برای “چک لیست سئو” مراحل را برای افراد تازه کار سئو توضیح می دهد

 

سئو سایت

 

و من به سرعت متوجه شدم:

پست من خیلی پیشرفته بود

 

پاک کردن پیج های Dead Weight

 

این استراتژی ای است که افراد تازه وارد به سئو نباید از آن استفاده کنند

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

فرمت را تغییر بدید

همانطور که قبلا ذکر شد، نسخه اصلی پست من یک مطالعه موردی گام به گام بود.

بنابراین فرمت را تغییر دادم.

این بار محتویات  را چک لیست تر کردم

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

مطالب بیشتری را پوشش بدید 

 

۱۰ نتایج برتر گوگل روشن بود:

افرادی که برای «چک لیست سئو» جستجو می کنند، چک لیست هایی را که شامل بسیاری از موضوعات مختلف هستند، می خواهند.

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

با وجود این، پست اطلاعات زیر رو نداشت:

سئو فنی
لینک سازی
تحقیق کلید واژه
نرم افزار و ابزار سئو

بنابراین پست را گسترش دادم تا در زیر این زیرمجموعات مهم قرار بگیرم:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

من “۲۰۱۸” را برجسته کردم

 

من متوجه یک الگوی واضح در نتایج جستجو شدم.

بیشتر مطالب نشان داد که چک لیست آنها در سال ۲۰۱۸ کار می کرد.

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

بنابراین تاکید کردم که چک لیست من آپدیت است

چطور؟

من “۲۰۱۸” را در تگ عنوان قرار دادم

 

تکنیک آسمان خراش

 

… در مقدمه …

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

… و من حتی چند بار در محتوا به “۲۰۱۸” اشاره کردم:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

اکنون:

در این مورد یک پست موجود را بازنویسی میخوام بکنم

اما شما می توانید از همین استراتژی برای برندتون برای محتوای جدید استفاده کنید.

مثلا…

چند ماه پیش من می خواستم چیزی درباره بهینه سازی موبایل بنویسم.

اولین چیزی که من انجام دادم جستجوی “Mobile SEO” بود … و نتایج را بررسی کردم.

 

سئو موبایل

 

 

و من در مورد نتایج اول صفحه گوگل متوجه ۳ چیز شدم:

آنها چرا موبایل سئو مهم است؟ را پوشش داده بودن

سئو

 

چندتا امار رو وارد محتوام کردم

 

آمار مهم از سئو موبایل

 

 

۲٫ آنها در مورد طراحی پاسخگو در مقابل خدمت پویا به جای “M. سایت های موبایل “نوشته بودن

 

 

 

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

بنابراین من:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

۳٫ آنها راهنمایی هایی برای بهبود سرعت سایت داشتند.

بهبود سرعت سایت

 

بنابراین من یک بخش را در آن اضافه کردم.

بهبود سرعت سئو سایت

 

و با این کار به یک راهنمای سئو موبایل رسیدم و رتبه یک را گرفتم

مقاله مرتبط  تکنیک های موثر در دیجیتال مارکتینگ

گام سوم: بهینه کردن برای سگینال های UX

محتوای شما میتواند کاملا مطابق میل مخاطبتون باشد

اما میتونه شبیه به این هم باشه

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت برای افزایش ترافیک سایت تا 652% در 7 روز (کیس استادی)

 

و مردم مثل اینکه رو اتیشن از سایت شما خارج میشن

ودر نهایت گوگل رنک شما را کاهش می دهد

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

بنابراین اکنون که میخواهید کاربر را به مقصد برسانید، وقت آن است که برای سیگنالهای UX بهینه سازی کنید.

به طور خاص، این مرحله درباره طراحی محتوای شماست:

حداکثر Dwell Time
حداکثر CTR ارگانیک
به حداقل رساندن میزان بانس ریت

چگونه:

 

امبد کردن ویدیو

 

Wistia دریافت که “مردم به طور متوسط ۲٫ ۶ برابر زمان بیشتری را در صفحات با ویدئو صرف کرده اند.

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

اکنون:

من هرگز یک کار ویدئویی ندیده ام که خوب باشد.

اما فیلم ها قطعا می توانند مردم را در سایت خود نگه دارند.

به همین دلیل چند ویدیو را در پست چک لیست سئو خود قرار دادم:

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

 

جدول محتوا

 

من یک جدول از مطالب را به بالای پست جدیدم اضافه کردم:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

این جدول محتوا برای من Sitelinke درست کرد

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

sitelink رو در تصویر پایین هم می تونید ببینید:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

۱: The main search result

۲: Sitelinks

مطالعه بیشتر sitelinke

نیازی به گفتن نیست، این سایت لینک باعث افزایش CTR ارگانیک من شد.

 

معرفی کوتاه

 

اولین کاری که کسی پست شما را میبینید، انجام می دهد چیست؟

مقدمه شما را می خواند

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

مثال های متنوع

 

مثالها مطالب شما را به طور مجزا از زباله های گسسته که اغلب مردم آن را منتشر می کنند جدا می کنند.

 

بنابراین نگران نباشید از چند نمونه در هر پست استفاده کنید.

مثلا:

من ۱۹ نمونه را در پست چک لیست جدید سئو خود قرار دادم:

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

H2 and H3 Subheaders

 

Subheaders محتویات خود را به تکه های کوچک تقسیم می کند:

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

(که باعث می شود مطالب شما خیلی ساده تر خوانده شود)

در حقیقت:

پست چک لیست چک من بیش از ۹ subheaders است:

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

جملات کوتاه، پاراگرافهای کوتاه

 

در اینجا چگونگی خواندن مطالب خود را ۱۰ برابر آسانتر میکنیم:

جملات کوتاه پاراگراف های کوتاه

به همین دلیل من جمله های کوتاهی را می نویسم:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

و استفاده از ۱-۲ پاراگراف جمله:

 

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

تکنیک آسمان خراش در سئو سایت

 

منبع

مقاله مرتبط  سئو سایت در سال 2019

کارشناسی مهندسی مکانیک خوندم. الانم در حال تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه علامه طباطبائی هستم. این روز ها بیشتر از همه چیز مشغول کتاب خوندن هستم و مطالبی که جدید می گیرم رو در عمل در جاهای مختلفی ازش استفاده می کنم. عاشق کتاب خوندن، عکاسی،فتوشاپ،نوشتن هستم.

دیدگاهی بنویسید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.