آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در سال ۲۰۱۸

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو
آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

 

در این مقاله قصد داریم ۱۶ نکته و راهنمایی و آموزش تکنیک های پیشرفته سئو را برای شما بازگو کنیم…

در حقیقت:

این نکاتی است که من برای رشد سایت خود به ۱۸۶،۰۸۱ بازدید کننده در هر ماه استفاده می کنم. پس به سرعت وارد مطالب آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در سال ۲۰۱۸ می شویم که امیدوارم باعث بهبود وضعیت سایتتان در گوگل شود.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو
آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در مدیر مگ

۱- استفاده از برچسب های عنوان قدرتمند

هنگامی که از «Title Tag Powerups» استفاده می کنید، تعداد بیشتری از مردم روی سایت شما در نتایج جستجو کلیک می کنند.

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در مدیر مگ

 

کدام باعث ترافیک بیشتری برای شما می شود

برای مثال، این دو برچسب عنوان را بررسی کنید:

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در مدیر مگ

نگاه کنید چه اتفاقی افتاد زمانی که برچسب تگ عنوان اول را به برچسب عنوان  دوم تغییر دادم

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در مدیر مگ
آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در مدیر مگ

درست است: ترافیک ارگانیک به آن صفحه ۴۵٫۵٪ افزایش یافته است!

و تنها کاری که من کردم این بود که یک کلمه قدرتمند (“عالی”) را به برچسب عنوان اضافه کردم.

 در اینجا لیستی از برچسب های قدرتمند را جمع آوری کردیم:

یکی از کلمات قدرتمند که در زبان فارسی به خوبی نتیجه می دهد کلمه “جدیدترین” است.

به ادامه آموزش تکنیک های پیشرفته سئو می رویم…

۲- رتبه بندی بالاتر با جلوگیری از Pogosticking

این آموزش تکنیک های پیشرفته سئو اغلب نادیده گرفته می شود. Pogosticking می تواند رتبه بندی گوگل شما را بهبود دهد یا از بین ببرد.

پس دقیقا Pogosticking چیست؟

Pogosticking  زمانی است که یک کاربر گوگل روی سایت شما کلیک می کند…

… سپس “pogosticks”  به نتایج جستجو برمی گرد و بررسی می کند تا چیزی را پیدا کند که در واقع به آنها کمک می کند.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

و هنگامی که کسی نتیجه ایی را pogosticks می کند، پیام قوی به گوگل ارسال می کند: “من این نتیجه را دوست نداشتم”.

نیازی به گفتن نیست: اگر سایت شما کاربران را خوشحال نکند، گوگل رتبه شما را کاهش می دهد.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

سوال این است:

چگونه مردم را از pogosticking بردارید؟

در اینجا ۳ راهنمایی وجود دارد:

ابتدا از بولت ها و زیر شاخه ها استفاده کنید.

هنگامی که محتوای را بتوان راحت مطالعه کرد، مردم زمان بیشتری را در سایت صرف می کنند.

(همچنین آنها را از فشردن دکمه “بازگشت” منصرف می کند)

همانطور که معلوم است، چند بولت و زیرمجموعه محتوای شما را خیلی ساده تر می کند:

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

دوم، از معرفی کوتاه (۴-۹ جمله) استفاده کنید.

معرفی طولانی باعث می شود مردم از سایت شما فرار کنند.

به همین دلیل من فقط از معرفی های کوتاه در پست های وبلاگ استفاده می کنم (۹ جمله حداکثر).

در اینجا یک مثال از Backlinko است:

در این آموزش تکنیک های پیشرفته سئو ، تجربه کاربری اهمیت زیادی پیدا می کند.

 

۳- پاک کردن صفحات زامبی

صفحات زامبی، صفحاتی هستند که در سایت شما وجود دارد که هیچ ترافیکی را به سایت وارد نمی کنند.

و هنگامی که صفحات زامبی را حذف می کنید، می توانید رتبه بندی بالاتر و ترافیک بیشتری از گوگل را دریافت کنید.

هنگامی که یک سایت تجارت الکترونیک ۱۱ هزار صفحه محصول را حذف کردند ۳۱٪ افزایش ترافیک را از موتورهای جستجوگر (بدون اشاره به افزایش ۲۸ درصدی درآمد) را تجربه کرد.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

Proven.com پس از حذف ۴۰ هزار صفحه زامبی از سایت خود،ترافیک جستجوی ارگانیک خود را ۸۸٫۳٪ افزایش داد.

چرا این استراتژی کار می کند؟

خوب، گوگل نمی خواهد رتبه سایت هایی را که با محتوای ضعیف و با کیفیت پایین پف کرده اند رتبه بندی کند.

در حقیقت:

گوگل اخیرا اظهار داشت که آنها “یک صفحه قوی تر در برابر بسیاری از صفحات کوچکتر” را ترجیح می دهند:

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

 

در واقع گوگل در این آموزش تکنیک های پیشرفته سئو به کیفیت محتوای سایت توجه بیشتری دارد.

 

۴- مطالعه موردی را در صنعت خودتان انجام دهید

بهترین راه برای دریافت لینک ها از وبلاگ های معتبر و سایت های خبری در گوشه بازار شما چیست؟

یک مطالعه از صنعت

در واقع BuzzSumo دریافت که انتشار یک تحقیق در صنعت می تواند شما را به ترافیک زیاد، اشتراک زیاد در رسانه های اجتماعی و در مطبوعات برساند.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

در اینجا یک مثال  واقعی است:

چند ماه پیش متوجه شدم که تعداد زیادی از وبلاگهای SEO در مورد جستجوی صوتی صحبت می کنند.

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

اما من همچنین متوجه شدم که تعداد کمی از این پست ها به داده ها یا تحقیقی اشاره کرده اند.

بنابراین ما تصمیم به انجام اولین مقاله در مقیاس بزرگ درباره جستجوی صوتی گرفتیم

 آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

با وجود این که این پست تنها چند ماهه منتشر شده، در حال حاضر بیش از ۵۰۰ بک لینک ایجاد شده است.

 آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

بهترین قسمت؟

من برای دریافت این  لینک ها نیازی به انجام دادن  فعالیت زیادی نداشتم.

از آنجا که محتوای من برای وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران داده ها فراهم می کند…

 آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

و آن ها به محتوای من لینک می دهند

 

 آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

امیداورم تا اینجا از این  آموزش تکنیک های پیشرفته سئو لذت برده باشید… به ادامه  آموزش تکنیک های پیشرفته سئو می رویم:

مقاله مرتبط  آموزش سئو تصاویر

۵- ایمیل متقاعد کننده

 

در این تکنیک  آموزش تکنیک های پیشرفته سئو به بحث ایمیل ها می پردازیم.

برای لینک سازی بوسیله ایمیل، شما دو گزینه دارید:

گزینه شماره ۱: لینک خود را در اولین ایمیل بگنجانید.
گزینه # ۲: یک ایمیل “پیشنهادی” ارسال کنید … سپس پیشنهاد خود را ارائه دهید

در تجربه من، گزینه ۲ نرخ تبدیل خیلی بهتری دارد.

به عنوان مثال:

یکی از خوانندگان Backlinko به نام مایک اخیرا اینفوگرافی یکی از مشتریان خود را ارتقا داد.

در روزهای اول کمپین، مایک در اولین ایمیلی که فرستاد در خواست لینک کرد.

این متنی است که او استفاده کرد:

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

اما موثر نبود.

سپس مایک متن خود را کمی تغییر داد.

به جای درخواست یک لینک، او یک ایمیل “پیشنهادی” را ارسال کرد.

به این ترتیب، او می توانست مطمئن شود که کسی علاقه مند است … قبل از اینکه چیزی درخواست کند.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

و این ایمیل پیشنهادی نرخ تبدیل را دو برابر کرد.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

۶- بهینه سازی محتوا برای الگوریتم مرغ مگس خوار

در آموزش تکنیک های پیشرفته سئو توجه به الگوریتم مرغ مگس خوار مهم است.

“مطمئن شوید کلمات کلیدی خود را چند بار در صفحه خود قرار می دهید.”

چرا؟؟

چیزی به نام Google Hummingbird (الگوریتم مرغ مگس خوار)

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

به روز رسانی Hummingbird گوگل اجازه می دهد تا گوگل فراتر از کلمات کلیدی ساده برود. در عوض، آنها سعی می کنند موضوع صفحه را درک کنند.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

(نوعی شبیه چگونگی انسان بودن)

بنابراین:

 

چگونه محتوای خود را برای Hummingbird بهینه سازی کنید؟

 

اول، شامل تغییرات کلیدی کلمات کلیدی در محتوای شما می باشد.

برای انجام این کار، فقط کلید واژه مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید …

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

… و به پایین نتایج جستجو بروید.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

چندین عبارت “جستجو مربوط به …” را به محتوای خود اضافه کنید.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

 

بعد LSIKeywords.com را امتحان کنید

LSIKeywords.com یک ابزار رایگان است برای کلمات کلیدی LSI که شما می توانید در محتوا خود استفاده کنید.

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

(LSI keywords= terms that help search engines understand your content better)

(کلمات کلیدی LSI = اصطلاحاتی که به موتورهای جستجو کمک می کند دتا مطالب شما را بهتر درک کنند)

همه چیزهایی که لازم دارید انجام دهید این است که کلیدواژه ای که می خواهید رتبه بندی کنید را وارد کنید.

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

… و شما لیستی از کلمات کلیدی LSI مرتبط را دریافت خواهید کرد.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

تا اینجا ۶ آموزش تکنیک های پیشرفته سئو را با هم مرور کرده ایم

مقاله مرتبط  تفاوت های سئو بینگ و سئو گوگل

۷- محتوای متنی به اینفوگرافیک، پادکست و ویدیو های خود اضافه کنید

در ادامه آموزش تکنیک های پیشرفته سئو به بهینه سازی محتوای بصری می پردازیم

بله، محتوای چند رسانه ای (مانند infographics و پادکست ها) یک راه بسیار جذاب برای دریافت ترافیک و لینک ها است.

اما آنها یک مشکل بزرگ دارند:

گوگل نمیتواند موضوع و محتوای آن ها را درک کند!

به همین دلیل توصیه می کنم با اضافه کردن متن به متن، پادکست و یا ویدیو خود، در درک موضوع به گوگل کمک کنید.

به عنوان مثال، در اینجا این اطلاعاتی است که در سال جاری در سایت من منتشر شد:

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

اما من اینفوگرافیک را آنجا بدون محتوا  رها نکردم.

همانطور که می بینید، من نیز تعداد زیادی از محتوای با کیفیت بالا زیر اینفوگرافیکم اضافه کردم

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

 

و این محتوای متن به موتورهای جستجو کمک کرد تا موضوع اینفوگرافیک را درک کند.

 

۸- به روزرسانی محتوای قدیمی

در این آموزش تکنیک های پیشرفته سئو نگاهی به مطالب گذشته منتشر شده در سایتمان داریم…

آیا شما یک دسته از پست های وبلاگ را در سایت خود جمع آوری کرده اید که گرد و غبار می خورد؟

اگر چنین است، احتمالا  معدنی از طلا دارید…

(Goldmine یا معدن طلا که می تواند برای شما مقدار زیادی و تعداد زیادی ترافیک موتور جستجو به ارمغان بیاورد)

اجازه بدهید به شما نشان دهم که چگونه این کار با مثال واقعی کار می کند …

چند ماه پیش متوجه شدم که این پست از وبلاگم خوب کار نشده است…

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

با این وجود این صفحه دارای محتوای واقعا خوب بود…

… صفحه من بین نقاط ۸ و ۱۱ برای کلمهای هدف من: “SEO Checklist”  رتبه داشت…

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

خوب نیست.

بنابراین تصمیم گرفتم این پست را  به روز رسانی کنم و ارتقاء دهم.

به طور خاص، من لینک های خارجی بیشتری به سایت های معتبر دادم.

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

من همچنین محتوای را به بخش هایی قسمت کردم که راحتتر پیگیری شود.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

سرانجام، یک عنوان و شرح جدید نوشتم:

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

(توجه: تا زمانی که مطالب به روز شده خود را در همان URL منتشر می کنید، لازم نیست نگران محتوای تکراری باشید)

و این ۳ تغییر ساده به سرعت صفحه من را به بالای  گوگل برای کلمه کلیدی مورد نظر من انتقال داد:

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

و تغییر بزرگی در ترافیک ورودی ایجاد کرد:

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

ما خودمون از این آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در سایت مدیر مگ استفاده می کنیم و نتایج خوبی هم گرفتیم.

مقاله مرتبط  سئو یا تبلیغات کلیکی: کدام یک در طولانی مدت بهتر است؟

۹- دریافت بک لینک از سخنرانی هایتان

خوشبختانه بسیار نادر است که فقط ۱ لینک را از بحث خود دریافت کنید

(در بعضی موارد، شما گاهی اوقات ۷-۸ لینک را از یک سخنرانی دریافت می کنید)

به عنوان مثال، من اخیرا در یک کنفرانس در دوبلین صحبت کردم.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

و نه تنها یک لینک از وب سایت کنفرانس دریافت کردم …

… اما من ۴ لینک “جایزه” از افرادی که در مورد رویداد وبلاگ نویسی کردند، دریافت کردم.

 

۱۰- “The GSC Hack”

GSC Hack استراتژی سئو است که می تواند به شما برای رتبه بندی کلمات کلیدی لانگ تیل کمک کند.

این آموزش تکنیک های پیشرفته سئو  چگونه کار می کند:

ابتدا وارد کنسول جستجوی گوگل شوید

و سرانجام به گزارش عملکرد Performance Report :

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

روی Pages کلیک کنید

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

 

این به شما نشان خواهد داد که کدام صفحات بیشترین ترافیک را به شما می دهد.

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

در اینجا جایی که همه چیز جالب می شود:

اگر بر روی یکی از صفحات کلیک کنید، می توانید تمام کلمات کلیدی را که قبلا رتبه بندی کرده اید را مشاهده کنید.

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

و اگر شما عمیق بررسی کنید، شما می توانید تعداد زیادی از کلمات کلیدی را پیدا کنید که شما حتی نمی دانستید برای آن رتبه بندی شده اید.

به عنوان مثال، وقتی این گزارش را در این صفحه از سایتم اجرا کردم، من ۳ کلیدواژه را یافتم که هیچ نشانه ای برای رتبه بندی آن نداشتم.

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

چرا این مهم است؟

خوب، اگر من برای این ۳ کلیدواژه به صورت تصادفی رتبه بندی شدم…

بنابراین برای دریافت ترافیک بیشتر از این کوئری های جستجو، من فقط باید این اصطلاحات را وارد مطالبم کنم.

و اکنون که گوگل این کلمات کلیدی را در محتوای من می بیند، آنها قصد دارند رتبه بندی های من را برای این شرایط جستجو افزایش دهند.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

۱۱- گوشه بازار شانه ای

در گوشه بازار کسل کننده قرار  دارید؟

پس ممکن است فکر کنید غیر ممکن است محتویاتی ایجاد کنید که افراد به آن لینک بدهند (یا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند).

خوشبختانه اینگونه نیست.

تنها کار لازم تولید محتوا در  گوشه شانه ای است.

گوشه های شانه ای موضوعات بسیار مرتبط است که میتوایند در مورد آنها مطلب تولید کنید.

به عنوان مثال، مایک از گوشه های شانه برای افزایش ترافیک ارگانیک خود تا ۱۵٪ استفاده کرد.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

او چطور این کار را انجام داد؟

خوب، مایک در یک گوشه بود که نمی توانست کسل کننده تر شود: کنترل آفات.

شما ممکن است تعجب کنید:

“چگونه می توان یک محتوای جالب در مورد کنترل آفات ها ایجاد کرد؟”

نیازی به این کار نیست.

در عوض، شما باید بدنبال گوشه ای مرتبط جذاب بگردید

(به عبارت دیگر: “گوشه های شانه ای”)

در واقع، این چیزی است که مایک انجام داد:

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

و این در نهایت برای او یک متن کامل عالی در مورد موضوع مرتبط: “کنترل آفات برای باغبان” ایجاد کرد.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

و این اطلاعات اینفوگرافیک مایک در بلاگ های معتبر چرخید:

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

و ترافیک مشتری اش به طرز شگفت انگیزی افزایش یافت.

مقاله مرتبط  افزایش ترافیک سایت با 23 روش در سال 2018

۱۲- از سایت هایی که از محتوای تصویری شما استفاده می کنند لینک دریافت کنید

در یک دنیای عالی و کامل، صاحبان وب سایت ها هنگامی که از نمودار شما، مطلب یا Infographic استفاده می کنند، به شما لینک می دهند.

اما ما در یک جهان کامل زندگی نمی کنیم

و شما میتوانید با پیدا کردن و یادآوری دوستانه به کسانی که از محتوای شما استفاده کردند، لینک دریافت کنید.

در اینجا مراحل دقیق این آموزش تکنیک های پیشرفته سئو است:

ابتدا یک  محتوای تصویری را در سایت خود پیدا کنید.

به عنوان مثال، در اینجا صفحه جستجو در صفحه SEO است که قبلا ذکر کردم:

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

سپس، کلیک راست و ”  آدرس تصویر را کپی کنید” …

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

و شما یک لیست کامل از سایت هایی که از تصویر شما استفاده می کنند را دریافت خواهید کرد.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

 

در حال حاضر این موضوع یافتن صفحاتی است که از تصویر شما در روی محتوایشان استفاده می کنند … اما به شما لینک نمی دهند:

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

 

سپس، برای آنها  یک ایمیل دوستانه ارسال کنید و از آنها بخواهید که یک لینک به منبع اصلی (شما) اضافه کنید.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

۱۳- ساختن کلمات کلیدی مختص خودتان

 

در این قسمت آموزش تکنیک های پیشرفته سئو به شما یاد می دهیم که کلمات کلیدی مختص خودتان را بسازید.

Guestographics

The Moving Man Method

The Content Upgrade

این ها مواردی است که من آن ها را درست کرده ام

و به همین دلیل، همه آنها رتبه ۱ در گوگل دارد.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

به همین دلیل من به شدت توصیه می کنم تِرم یا مفهوم خود را ایجاد کنید.

چطور از این آموزش تکنیک های پیشرفته سئو  استفاده کنیم؟

ابتدا یک استراتژی، تکنیک، فرآیند یا مفهومی که برای شما منحصر به فرد است، ایجاد کنید.

این به نظر سخت است

اما واقعا اینطور نیست.

همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که چیزهایی را که قبلا وجود داشته است را استفاده کنید … و آن ها را پیچ و تاب دهید.

به عنوان مثال، تعداد زیادی از مردم  پست های مهمان را (Guest Post) را برای دریافت لینک تولید می کنند.

بنابراین، من به سادگی با یک پیچ و تاب چیز جدیدی ساختم که در آن شما به جای یک پست مهمان سنتی از اینفوگرافیک برای پست مهمان استفاده می کنید.

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

بعد، برای آن یک نام بگذار

این بیشتر از یک هنر از یک علم است.

اما به طور کلی، شما می خواهید این نام باشد:

کوتاه
آسان برای تلفظ
آسان به یاد داشته باشید
منحصر بفرد
توصیفی
به عنوان مثال، زمانی که من پست مهمان را با infographics آغاز کردم، من “ارسال مهمان” و “infographics” را به یک اصطلاح: Guestographics ترکیب کردم.

سرانجام، کلمه را بیرون بیاورید

این کلید است

برای مدت زمان لازم برای رسیدن به آن، شما باید آن را مانند دیوانه تبلیغ کنید.

در مورد من، مطالعه موردی Guestographics در عمل منتشر کردم.

۱۵٫ Replace “Published On” Dates with “Last Updated”

چند سال پیش من یک مشکل داشتم:

من به عقب برمی گردم تا پست وبلاگ قدیمی را ارتقا دهیم. و با وجود اینکه پست بیش از ۵۰ درصد محتوای جدید بود، هنوز می گفت: “منتشر شده در …”.

به این معنی بود:

زمانی که کسی پست را دید، می گوید: ” این یک پست قدیمی است. “

به همین دلیل تصمیم گرفتم تاریخ انتشار را با آخرین به روز رسانی عوض کنم.

به این ترتیب هر بار که یک بروزرسانی مهم برای یک تکه محتوا ایجاد کنم، خوانندگان (و Google) می توانند آن را ببینند.

 

۱۴- استفاده تعریف ها برای توضیح دادن کلمات کلیدی

 

هنگامی که کسی برای اصطلاحی سطح بالا جستجو می کند (مانند «بهینه سازی موتورهای جستجو»)، معمولا به دنبال یک تعریف می گردند.

و همانطور که راس هاجنز اشاره می کند، نتایج در صفحه اول گوگل برای تعاریف، به این پرسش پاسخ می دهند که “X چیست؟”

اگر جستجو برای “بازاریابی ورودی” انجام دهید، ۲ مورد از ۳ نتایج برتر پاسخ به سوال: “بازاریابی ورودی چیست؟

بازاریابی ورودی: Inbound Marketing

 

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در سال ۲۰۱۸
آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در سال ۲۰۱۸

بنابراین اگر شما برای یک کلمه کلیدی تعریف می کنید، حداقل برخی از مطالب خود را متمرکز به پاسخ به سوال: “X چیست؟”.

به همین دلیل است که هر وقت که من کلمات کلیدی را تعریف می کنم، همیشه بخش “X چیست” را شامل می شود:

مثلا: آموزش تکنیک های پیشرفته سئو چیست؟

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در سال ۲۰۱۸

 

۱۵- جایگزین کردن عنوان “منتشر شده” با “اخرین به روز رسانی”

این  آموزش تکنیک های پیشرفته سئو بیشتر به مخاطبین و رفتار آن ها بستگی دارد.

چند سال پیش من یک مشکل داشتم:

من  پست های قدیمی  وبلاگ را ارتقا می دهم. و با وجود اینکه پست بیش از ۵۰ درصد محتوای جدید داشت، هنوز نوشته می شد: “منتشر شده در …”.

 آموزش تکنیک های پیشرفته سئو

 

به این معنی بود:

زمانی که کسی پست را می دید، با می گوید: “این یک پست قدیمی است. ”

(بله، کشاورزان وبلاگ من را می خوانند)

به همین دلیل تصمیم گرفتم تاریخ انتشار را با آخرین به روز رسانی عوض کنم.

سئو

 

۱۶- تحقیق کلمات کلیدی با Google Correlate

 و به اخرین آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در سال ۲۰۱۸ می رسیم و سبک جدیدی از تحقیقات کلمات کلیدی را ارائه می کنیم.

Google Correlate به شما کلمات کلیدی را نشان می دهد که تمایل دارند تا با هم جستجو شوند.

برای مثال، کسی که برای “وبلاگ نویسی” جستجو می کند نیز ممکن است جستجو کند:

وردپرس
نظرات وبلاگ
ایده های پست وبلاگ
راهنمایی های کپی رایت

برای استفاده از Google Correlate، فقط یک کلمه کلیدی را در ابزار وارد کنید و ببینید چه اتفاقی افتاده است:

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در سال 2018

چه کاری می توانید با این اطلاعات انجام دهید؟

اولا شما می توانید مطالب خود را با استفاده از کلماتی که ابزار از پیشنهاد می دهد، بهینه سازی کنید.

(با این همه، این ترم هایی هستند که گوگل برای کلیدواژه شما که با آن مرتبط است معرفی می کند).

به عنوان مثال، بگذارید بگوییم شما یک تکه محتوا را درباره Google Analytics بنویسید.

فقط گوگل آنالیز را وارد Google Correlate کنید و یک لیست از شرایط مرتبط دریافت خواهید کرد:

آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در سال 2018

سپس، این اصطلاحات را به مقاله خود اضافه کنید.

شما همچنین می توانید قطعات جدیدی را در اطراف کلمات کلیدی که در Google Correlate یافت می کنید ایجاد کنید.

و به این دلیل که رقبای شما احتمالا هرگز از این ابزار استفاده نکرده اند، می توانید کلمات کلیدی را پیدا کنید که رقبای شما آن را نمی داند.

امیدوارم از این آموزش تکنیک های پیشرفته سئو در سال ۲۰۱۸ لذت برده باشید.

منبع

مقاله مرتبط  افزایش ترافیک سایت با 23 روش در سال 2018

کارشناسی مهندسی مکانیک خوندم. الانم در حال تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه علامه طباطبائی هستم. این روز ها بیشتر از همه چیز مشغول کتاب خوندن هستم و مطالبی که جدید می گیرم رو در عمل در جاهای مختلفی ازش استفاده می کنم. عاشق کتاب خوندن، عکاسی،فتوشاپ،نوشتن هستم.

دیدگاهی بنویسید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.